keskiviikko 24. maaliskuuta 2010

Hei kaikille!

Joop. Oon ollut nyt aika kauan poissa. Mä itseasiassa ajattelin lopettaa tän blogin. Mainitsin tästä mun terapeutille ja se oli sitä mieltä. En kyl kertonut tän blogin nimee tai mitään mut se oli vahvasti sitä mieltä, et tää vaan vahvistaa mun ahdistusta.

Tää kirjoitustauko johtuu siis siitä. Nyt kun mä oon sitten ollut kirjoittelematta, niin musta tuntuu, että mun pää ois räjähtämässä. Mulla ei oo ketään kelle puhua ja sit mun pitäis vielä lopettaa mun ns. "päiväkirja". En mä voi tätä lopettaa. Ja kaikenlisäks mä olen lihonnut.

paino:47,6kg

Oon nyt joutunut ravaamaan lääkäreillä ja kaikki vaan sanoo, että kun mä syön mun olo parantuu. Mä oon kyllä ihan toista mieltä. Mun olo on ihan kamala. Mä oon ihan hirvee valas. Mä haluan äkkiä takasin siihen 45 kiloon. En mä pysty olla tässä läskin ympäröivässä ruumiissa. Vittu. Miksi mä oon niin naiivi, että mä kuuntelen jotain psykiatrien typeriä juttuja. Kyllähän mä tiedän itse, mikä on mulle parasta. Nyt en kyllä syö pariin päivään niin eiköhän tää olo tästä ala parantumaan.

Siitä kuvapostauksesta. Mä lupaan, että saatte kyllä sen, mutta mulle on vaan niin vaikeeta kaikki nyt. Mä en oo saanut noita kuvia tähän koneelle ja mun pitää ottaa ne uudestaan toisella kameralla. Mua ärsyttää. No mutta jokatapauksessa, kyllä saatte sen vielä.

<3Mandy

1 kommentti:

  1. voi kauheeta jos lopetat tän blogin mut ymmärrän kyl miks se ois parempi varmaa sulle. niin kauan ku mä täällä roikun mun täytyy laihduttaa. vaikka kaikki onki täällä niin ihania ja kannustaa ja käskee jopa lopettamaan laihduttamisen ni todellisuudessa täältä saa myös nii paljon joukkopainostusta. jaksahan kulta<3

    VastaaPoista