torstai 16. joulukuuta 2010

Kauneusihanteista.

Näin alkuun, eilinen päivä oli kyllä ihan huippukiva. Syömiset meni mukavasti ja oltiin muutaman kaverin kanssa keskustassa. Löysin itselleni sen naamiaspuvunkin, josta eilen puhuin- lauantaina mä olen natsikapteeni :) Kaiken kaikkiaan siis erittäin hyvä fiilis eilisestä ja mulla on tunne, että maantaina saatan nähdä 49 vaa'alla. Jeiii!

Toinen asia, joka muuttui eilen; vaihdettiin uudenvuoden Amsterdamin matka perinteiseen mökkireissuun. Kaverit, joiden piti lähteä reissuun mukaan, ei saanutkaan töistä tarpeeksi vapaata yms, joten lähdetään seitsemän hengen voimin landelle uudeksi vuodeksi. Oon tosi innoissani, en muista milloin viimeksi olisin ollut näin helvetin iloinen. Ja loppujen lopuksi, mehän voidaan lähteä ulkomaille murun kanssa ihan milloin vaan, joten ei harmita tippaakaan.

Tänään pitäisi käydä ostamassa vielä sille kaverille joku synttärilahja huomiseksi ja mulla on tosiaan tänään viimeinen duunipäiväkin. Mulla on siitä vähän haika olo, koska tuntuu kuin jäisin vähän niinkuin tyhjänpäälle. Muistan lukiota käydessäni, kuinka vaan odotin koulun loppumista, mutta nyt kun työtkin loppuu on tosi kolkko olo. Toivottavasti saan lisää töitä samalta firmalta.

Ajatteliin tehdä vielä pienen jutun tähän loppuun kauneusihanteista, joita löytyy kyllä moneen lähtöön. Laitan tähän muutamia kuvia ja mun omia ajatuksia näistä ulkonäöistä.

1.Ensimmäisenä jälleen kerran tällänen läskiporsas. Mä en usko, että tämä on kenenkään itseään kunnioittavan naisen kauneusihanne, mutta joidenkin seksuaalisesti kieroutuneiden miesten kylläkin. Jos haluatte nähdä todellista reverse thinspoa, suosittelen katsomaan FEED ME- elokuvan. Siinä lihottajat tekevät naisistä yhä pulleampia ja pulleampia, ja lyövät vetoa netissä, kuinka läskiksi nainen kestää hengissä. Surullista, mutta totta, tätä tapahtuu/on tapahtunut myös oikeassa elämässä.

2. Uhkea naisihanne, en pidä yhtään, mutta joillekin sopii yllättävän hyvin. Luulenpa, että enemmänkin taas joidenkin miesten kauneusihanna, mutta saattaa jotkut naisetkin haluta olla 'hyvissä lihoissa'.



3. Sporttinen vartalo. Kun mä aloitin kuntoilemaan enemmän ja kiinnittämään huomiota mun ruokavalioon , oli mun vartaloihanne tämä- naisellisen sporttinen, hoikka ja kaunis kroppa. Mä en tosiaankaan muista, missä vaiheessa mun päässä naksahti, mutta enää en tosiaankaan osaa katsoa tuota vartaloa mun kauneusihanteena.



4. Laiha vartalo. Mun ehdoton nykyinen kauneusihannesuosikki. Tähän siis sen kunniaksi kaksi kuvaa (tosin on nää kuvat varmaan aikaisemminkin mun blogissa pyörinyt) ja mun kaksi lempi thinspoa; Nicole richie ja Keira Knightley. Nicole on ihanan pieni ja siro, mutta Keiran vatsa on vaan yksinkertaisesti maailman kadehdittavin. Ei sitten tippaakaan ylimääräistä. Mä en tiedä, kuinka tästä tuli mun ihanne kauneudesta, mutta näin se nyt vaan on. Hate it or love it!



5. Anorektinen vartalo. Myös tämä ihannevartalotyyppi on mielestäni käsittämätön. Ymmärrän kyllä, että jostain anorektikosta tulee ns. vahingossa tuollainen tai näkee itsensä edelleen lihavana, mutta olen kyllä kuullut, että jotkut tavoittelevat tieten tahtoen tätä vartaloa. Sitä en käsitä.



Mikä on sinun ihannevartalosi noista viidestä? Mun mielipide tulikin varmaan aika selväksi:)

Ihanaa viikonloppua teille kaikille rakkaat! Pitäkäähän hauskaa, olette superihania, muistakaakin se!

-mandy


14 kommenttia:

  1. Ehdottomasti tuo 4! Oksettava tuo 5. Ei todellakaan ole mun tavoite. Hyi. Enkä olis kyll tasan ees henges tos vaihees :-( surullista jos joku joutuu tuohon kuntoon.. Ainaki musta :s

    VastaaPoista
  2. Muilla tytöillä (olen siis bi) pidän kaikista useimmin tuosta "ukeasta naisihanteesta", pitää olla kurveja! Itse en vain koe sopivani siihen vartalomalliin, vaan tahtoisin jotain "laihan" ja "sporttisen" välistä.

    Ensimmäinen ja viimeinen noista kuvista pisti kyllä oksettamaan, hyi :s

    VastaaPoista
  3. Olen myöskin vannoutunut Nicole Richien nimeen ja koneellani on lukuisia hänen kuviaan! En pysty edes katsomaan kuvaa 1, koska fyysisesti ja henkisesti rupeaa etomaan, ahdistamaan...joten leffa jää katsomatta, mutta tiedän kyllä sen leffan! =( YÖK!

    Sporttinen vartalomalli viehättää, mutta on myös mun näköpiiristä jonnekkin kadonnut...joskus kyllä haluan vielä näyttää sellaiselta terveeltä ja urheilulliselta, mutta en nyt!
    Tavoitteenani ja Thinspona on M-K Olsen ja Nicole, koska ne mulle realistisimpia...olen saman pituinen kuin M-K ja Nicole eli siis todella tasku kokoinen ja lyhyt!

    VastaaPoista
  4. En sanoisi että näen naiset _miehen_ näkökulmasta, vaan _rakastajan_ näkökulmasta. Rakastan naisia ja heidän vartaloitaan, eli haluan heidän myös olevan _naisellisia_, ihan niin kuin heteronaisten ihannemies on (yleensä käsittääkseni) vähän pidempi ja omaa ainakin jonkin verran lihaksia. :)

    VastaaPoista
  5. Keira on vähän kolmosen ja vitosen sekoitus, ja minun ihanteeni. Elikkä laiha ja sporttinen kroppa tänne kiitos!

    VastaaPoista
  6. Kertakaikkiaan yök toi viimenen kuva, piti hetki miettiä onks se edestä vai takaa otettu... Ja toi ensimmäinen alkaa kanssa etomaan aika huolella, en vaan ymmärrä miten joillain voi olla sairaita fetissejä röikkuvaa ihraa kohtaan.

    Lemppari ehdottomasti nelonen, sporttinen vartalokin voi toki olla tosi kiva mutta yleensä ne on vähän turhan skrodeja mun makuun. :)

    VastaaPoista
  7. voi hitsi mä en tajua miks, mutta ite haluisin näyttää 5:selta. En tiiä onko mun järkevää ees sanoo näin.. kun lukee kaikki noi kommentit siihen jnejne. En tietenkään toivo kenenkään muun laihduttavan itseään tuohon kuntoon. Anteeks tää typerä kommentti. Poista, jos haluat :/

    VastaaPoista
  8. Hyi vittu tuo eka.

    Olen varmaan tosi ilkeä, kun en pysty olla tuijottamatta mahdollisimaan silmiinpistävästi kouluni lihavien tyttöjen reisiä heidän ohikulkiessaan. Niin että he varmasti huomaisivat. Hyi minua, mutta vielä enemmän hyi heitä.

    VastaaPoista
  9. 4. on kyllä mun ihanne ihan ehdottomasti. Tuo 1. on jotenkin karmaiseva, kuten 5:kin. Olisi kauheaa ajautua kumpaankaan niistä painoista. Toi 5 on otettu takaa päin eikö? Kesti hetken miettiä...

    VastaaPoista
  10. Kauneimmat vartalot on laiha ja sporttinen :) Joo aina ku oli koulus ootti kesälomaa ja joululomaa, varmaan sen takia kun sai hetken olla erossa läksyistä, lukemisista ja kokeista. Töissä on rennompaa ja sieltä pois jääminen on haikeaa. Kesällä töitten lopumisest oon laihtunu 4 kiloa. Eli työpaikka voittaa koulunpenkillä istumiseen ehdottomasti :D!! Toivottavasti saat töitä samalta firmalta <3

    VastaaPoista
  11. tää on nii hyvä postaus että haluais kopsata omaan blogiin. Jos vain saan luvan. Voin laittaa linkin mistä olen kopsannu vain jos sopii ???

    VastaaPoista
  12. Pakko sanoa, vaikka laihdutan, niin ihanne on kyllä tuo uhkea nainen :o Vähän kuin Kim Kardashian tai hoikemmat pin-up mallit. Mutta kivan postauksen oot tehnyt! :)

    VastaaPoista
  13. 3 Ehdottomasti mutta Keira Knightleyn vatsa on aivan kadehdittavan upea.

    VastaaPoista
  14. Nicole ei ole siro, vaan kuihtunut ja ällöttävän näköinen.

    VastaaPoista