perjantai 26. maaliskuuta 2010

Vihdoin ja viimein: KUVAPOSTAUS!

Eli tänään mä sen sitten laitan vihdoin ja viimein. Ajattelin tossa olla pari päivää syömättä, etten olis tällanen sotanorsu noissa kuvissa mut vituiks meni. Noh, yhen päivän oli syömättä, mut eilinen oli totaalinen katastrofi. Söin ihan vitusti liikaa. (muistakaa että mulla piti olla kahden päivän paasto)

-kanasalaatti n.400kcal
-10 marie keksiä 200kcal
-jogurtti 90kcal
-viinirypäleitä n.100kcal
=790 kaloria


FAIL FAIL FAIL!!! Sen taki paino ei oo tippunut paljoon yhtään ja mua vituttaa. Pääsette kohta nauramaan mun kuville.
paino: 46.9kg
Et silleen. No mut nyt ne kuvat.
<3mandy>

25 kommenttia:

  1. Oooh! Sä olet kadehdittavan upea vartaloinen, ihanan laiha! Voi että, toivottavasti tulen joskus olemaan yhtä laiha <33

    Kiitos muuten kommentistasi, se antoi voimaa ja paljon tsemppiä sullekkin, vaikka oletkin jo ihan täydellinen ja laiha <3

    VastaaPoista
  2. Oot kyllä jo ihan mielettömän laiha!
    Noi jalatkin on niin kapeet :o

    VastaaPoista
  3. Hui kauhistus, kuinka laiha olet!

    VastaaPoista
  4. mäkin haluuun olla noin laiha! Oot kyllä sisukas! <333

    VastaaPoista
  5. From now on oot mun virallinen idoli, aivan ihana vartalo, niin laiha ja kaunis ja niin täynnä tsemppiä oot varmaan ollu että ton oot saavuttanu! Toivottavasti ite joskus vielä pääsen samaan :)

    VastaaPoista
  6. mä rakasta sun käsiä, mahaa ja varsinkin jalkoja ja niiden välissä olevaa rakoa! Tsemppiä sulle! eikä mun mielestä sun pitäis lopettaa tänne kirjottelua! mua ainakin helpottaa kun voin purkaa itseeni tänne, en enään samalla tavalla kun ennen (kaverini löysivät entisen blogini..), mutta kuitenkin. Toivottavasti saan tuollaisen vartalon kesäksi. Epätoivoiselta näyttää.. :S

    -KN

    VastaaPoista
  7. Wau!Oot upeen näkönen!Kun vielä itekkin pääsis joskus tohon!<3

    VastaaPoista
  8. oot mun thinspiration ♥__♥

    VastaaPoista
  9. uskomattoman ihanat jalat ja lantioluut ;D<3 kaunis olet ja sain tästä motivaatiota kiitoksia♥

    VastaaPoista
  10. Oi, olet niin kadehdittavan laiha. ♥ Kumpa minäkin pääsisin joskus tuollaisiin mittoihin.

    VastaaPoista
  11. Mitä ihmettä? Oot jo kamalan laiha. Sun paino-ongelmatkin kuulostaa sairaalloisilta. Toivottavasti ymmärrät sun tilanteen ja oot halukas parantumaan. Voimia<3

    VastaaPoista
  12. Anonyymi: olen sairas, jos et ole blogista vielä huomannut.

    VastaaPoista
  13. Ja toiselle anonyymille, kiitos kommentistas. Kyllä mä jossain syvällä sisimmässäni haluankin parantua. Varmaan<3

    VastaaPoista
  14. Kommasin tänne maaliskuuhun mut: Ihana vartalo iiiih pituutesi on ihana <3 mä haluan joululahjaksi kasvaa pituutta :DDD Mitä pidempi on sitä enemmä saa syödä, mun poikaystävä on 190 cm ja mä 160cm se voi vetää varmaa 4000kcal eikä lihoo sit mä syön 400kcal ja lihoon heti päiväs :( se on totta ja miehil parempi aineenvaihduntaki :( Hyvää joulua taas <33 :D

    VastaaPoista
  15. ihanan laiha!!:o määki haluan kesäks olla tuommone! oot iha unelma kroppane ♥ nyt alkaa mun dietti 8)

    VastaaPoista
  16. Hei tosi surullista luettavaa. Voimahaleja teille kaikille tyttöparoille! Salaatteko te todella perheeltänne tämän kaiken?

    VastaaPoista
  17. oot kyllä tositosi laiha, ja varmaan kauniskin. mutta varo ettet pääse laihtumaan pljoa enempää... ettei vaan tulisi liian vaaralliseksi... parane (:

    VastaaPoista
  18. anonyymi 1: mun perhe ja läheiset ystävät tietää tästä varsin hyvin, ja yrittää tukea kyllä kovasti... välillä oon vaan niin huono ottamaan sitä vastaan.. :/

    VastaaPoista
  19. anonyymi 2: kyllä tässä varmaankin pikkuhiljaa pitäisi alkaa parantumaan.. se on vaan niin paljon helpommin sanottu kuin tehty :)

    VastaaPoista
  20. mite sää pääsit tuoho kroppaa? kerro pliis! mulla kauhia hinku saaja laihtuaa, en jaksa olla näi läski enää.. kiitos jos kertoisit jotai vinkkejä ja sillai?:):)<3

    VastaaPoista
  21. Oi että... Täydellisyyttä olet♥ Etkai ajattele pahalla jos tallennan kuvasi thinspokansiooni? ^^

    VastaaPoista
  22. Sun blogia, kun luin niin ei varmasti oo mukavaa joka päivä stressata siitä mitä suuhunsa laittaa ja kärsiä. Nälästä.
    Toivottavasti saat ajatusmaailmas kuntoon, et sun päässä alkaa pyöriä muukin, kun ruoka.

    Mulle tuli vaan nälkä tätä lukiessa ja oli pakko saada jotain hyvää syötävää. ;)

    VastaaPoista
  23. upea vartalo, vetää sanattomaksi... thinspaat mua ihan sairaasti! <3

    VastaaPoista