sunnuntai 21. marraskuuta 2010

Omistettu JENNIFER LOPEZILLE!

Tästä postauksesta piti tulla niiiiin erilainen. Itseasiassa mä olin helvetin hyvällä tuulella vielä aamulla herätessäni, mutta joku/jotkut on nyt kuitenkin kylmäverisesti suuttunut mulle yhdestä postauksesta. Kyse siis on postauksesta, jossa ihmettelin Johanna Tukiaisen pullistunutta olemusta ja vertasin sitä Jennifer lopeziin, jolla on naisellisen muodokas vartalo. Mä itseasiassa kehuin sitä siinä postauksessa, ja tässä on tulos:

Tiina kirjoitti: j.lo ei oo yhtään pyöreä, mistään kohtaan. Timmi ja muodokas nainen.

Mandy kirjoitti: Kyllä se vaan niin on, että J.lo:n peppu on pyöreä.

Tiina kirjoitti: Eiköhän perseen kuulukin olla pyöreä, eikä mikään littana kuin lätty.

Mandy kirjoitti: Tota ööö... Nyt voi olla, että lueskelet vähän väärää blogia sun arvoillesi tai sit kannattaa lukea toi postaus uudestaan. Mähän nimenomaan sanoin, että Jennifer on UPEE.

Anonyymi kirjoitti: vittu huhhu, jos J.lo on jonkun mielestä pyöree ni lehmät lentää

Mandy kirjoitti: VOI VITTU MIKÄ SIINÄ ON VAIKEA YMMÄRTÄÄ, ETTÄ EN OO MISSÄÄN VAIHEESSA TARKOTTANU ETTÄ J.LO ON LÄSKI VAAN VITTU MUODOKAS. SAATANA TEE OMA BLOGI JA MEE YLISTÄÄ SINNE KETÄ HALUAT!!!!!!!! (ehkä pieni ylireagointi, sry)

Jos joku nyt ei siis jostain vitun fucking ihmeen syystä älynnyt, niin mulla on anorektinen syömishäiriö, ja tän blogin ideana on toimia päiväkirjana. Jos jonkun mielestä J.lo toimii thinspona, huutakaa HEP!! Tässä muutama esimerkkikuva. EIKÖ TOI PERSE OLE PYÖREÄ? EIKÖ????? Olenko mä vittu sokea?
Ottaisitko itsellesi? Mun makuun toi perse sattuu nyt vaan olemaan vähän liian tuhti ja that`s it!! Pitääkö siitä nyt sen suurempi numero tehdä?? Jos mä jotain loukkasin sillä postauksella, niin olen pahoillani, mutta mua rupeaa vituttaamaan, että joku täällä valittaa mulle yhden vitun postauksen takia.

Ja tämä ei siis ole millään tavalla mun ihanille rakkaille lukijoille, vaan teille, jotka luette SH- blogeja ja sitten tulette inisemään. OIKEESTI...

Mitäs mitäs? Vielä mun syömiset. Lauantai meni aika vituiks niinkuin arvata saattoi perjantai paston jälkeen, mutta pidin sitten taas sunnuntaina paaston. Siksi olenkin varmaan vähän kireellä tuulella nyt.

-mandy

Ps. Mun piti tehdä oikeasti postaus blogiystävyydestä xD Anteeksi.

11 kommenttia:

  1. oon samaa mieltä sun kanssa! toi peppu on suoraan sanottuna kamala!!! en mä ainakaan tollasta haluais, mieluummin si lättänä.
    ärsyttää kun päivä menee pilalle tollasten idioottien takia! haleja sulle!<3

    VastaaPoista
  2. Joo, pyöreä on. Tossa toisessa kuvassa se on jo aika koominen, ei kenenkään perse voi oikeasti olla tollanen. Totahan vois melkein käyttää tarjoilupöytänä x)
    Mutta on jlo silti tosi nätti, mutta ei hän kyllä munkaan kauneusihanteita vastaa...

    VastaaPoista
  3. Öh, mitä tarkoittaa anorektinen syömishäiriö? Enpä oo ennen sellaista nimitystä kuullut. Käyttäisit mielummin faikka F50 :-)
    ps. peppua on MUOKATTU kuvaohjelmilla, niinkuin useita muitakin anorektisia kuviasi mitä oot tänne lisänny. Ja voithan sä toki mun blogiinki vilkasta, sitä jonkun aikaa ehtiny kirjottamaan. Osaan 4vuoden syömishäiriöhelvetin jälkeen sanoa, että sun käsitykset on VÄÄRISTYNEITÄ, ja tarkotus ei oo haukkua tai mollata, vaan palauttaa sunt takasin maan pinnalle.

    VastaaPoista
  4. Tiina: Ei syömishäiriöisillä olekaan kovin normaalit kauneusihanteet, tottakai ne ovat vääristyneet. Luulisi sinun tietävän ihan kokemuksesta. Ei siitä tarvitse tulla erikseen toitottamaan. Olen aivan samaa mieltä Mandyn ja muiden kanssa, j.lo on pyöreä, erityisesti hänen peppunsa. Tuskin saat ihanteitamme muokattua vain sanomalla käsitystemme olevan vääristyneitä.
    Äläkä jaksa takertua sanoihin. Syömishäiriöitä on erilaisia, Mandy vain kuvaili omaansa adjektiivilla anorektinen. Huoh.
    Miksi ihmeessä luet tätä blogia, jos se kerta tuohduttaa sinua noin paljon ja vihaat kirjoittajan mielipiteitä?

    VastaaPoista
  5. Hihi kiitos samoiin (: ihanaa ku täällä on näin samantapasia ihmisiä ♥

    Huikauhee, toi sun juttus on kyl paljon pahempi :oo Nojoo, samaa mäkin oon miettiny.. vois vaik sillon ku lapsi on yökylässä tai jossain, jos on pakko. Ja sit ku vielä aina samoja asioita ni ööö, hyvää esimerkkiä lapsille ja näin..

    *hali*<3

    Ja oon samaa mieltä, että ton takamus on pyöreä! Vaikka ite oon kohta tätä vauhtia samannäkönen niin kumminki, ei oo munkaan kauneusihanne.

    VastaaPoista
  6. naisellisen muodokas ja paksun pyöreä on kaks tasan eri asiaa, ainakin jos multa kysytään.
    nää on taas näitä väärinymmärryksiä.....
    mutta myös paksun pyöreä voi olla kaunis jos itsetunto on kohdallaan !

    VastaaPoista
  7. haha älä välitä noidts<3 jokasella on omat mielipiteet <3 (: ite en tykkää noist kuvist yhtään.. mut onha niit varmaaa muokattu mut ihan sama :D kirjota se postaus joka pitiki ;) paljon voimii <3

    VastaaPoista
  8. Olen samaa mieltä siitä, että on tyhmää lukea pro-ana -blogeja, jos huomaa hikeentyvänsä niistä. Mutta toisaalta ymmärrän, että alkaa helposti ottaa päähän ja sitten sanotaan kaikenlaista.

    On tosi hyvä, että sanot noissa merkinnöissä usein ettet suosittelis kenellekään samaa ja että tämä toimii päiväkirjana jne. Mutta. Mikset kirjoita päiväkirjaa? Jos et OIKEASTI halua tätä samaa paskaa muille, niin varmaan tajuat että sinunkin blogisi toimii thinspiraationa lukijoillesi. Jos saataisiin nämä kaikki "syömishäiriö on elämäntapa, haluun laihtuu vielä lisää jee tsempatkaa mua" -blogit pois maailmasta, niin luulen että koko pro-ana kulttuuri muuttuisi.

    VastaaPoista
  9. Ihan vitun pyöree on. D::: Ittelleni en koskaa ottais.

    VastaaPoista
  10. Sinunkaltaiset ihmiset eivät ole kokeneet mitään todella järkyttävää, kun täytyy kehittää naurettavia ongelmia. Kaiva pää pois perseestä ja avaa silmäsi. Olet terve. Ja ei, en ole ylipainoinen, enkä pyörätuolissa, enkä muutenkaan katkeroitunut, mutta sinulta taitaa jäädä elämä elämättä!

    VastaaPoista
  11. Yyyyyyyyyyyyyh... Ihan hirvee pehva. Se vaan näyttää joltain ilmapallolta, varsinki tossa kuvassa jossa sillon valkoset vaatteet...

    VastaaPoista