lauantai 29. toukokuuta 2010

a piece of me.

Nyt olis sitten sen kysymyspostauksen aika. Aika saamaton oon ollu tän viikon taas kirjoittelun osalta, mut nyt saatte taas postauksen. Ens viikolla yritän sit vähän enemmän kirjoitella. No mut anuway nyt niinhin kysymyksiin.

1.
mikä on lopullinen tavoitepainosi?

En tosiaan oo ihan varma. Sillon kun mä alotin tän blogin se oli 50kg. Kun pääsin siihen tuli tavoitepainoks 45kg, enkä ollut siihenkään tyytyväinen. En tosiaan osaa sanoo. Sry!<3

2.
oletko onnellinen?

Silloin tällöin.

3.
oletko ikinä ollut sairaalahoidossa tai muussa sellaisessa?

En ole ollut. Jouduin kyl 13 vuotiaana laitokseen ja pääsin pois kun olin täyttämässä 17. Tästä SH:sta oon kyl käyny terapeutilla ja lääkäreillä.

4.
rakastatko ketään?

Rakastan monia. Mm. Mun jätkää, perhettä, ystäviä ja mun kissaa:)

5.
millasta musiikkia kuuntelet? lempi artisti/bändi

Aika laidasta laitaan, mut pääosian trancea ja hevya/rockia. Lempi artisti ois varmaan Dj tiesto ja sit Apiksen vanha tuotanto.

6.
onko sulla sisaruksia?

Yks 14-vuotias pikkuveli.

7.
kolme suurinta haavetta/unelmaa?

Olla onnellinen, muuttaa ulkomaille ja perustaa perhe.

8.
sun viisi parasta puolta?

Oon luotettava, sosiaalinen, ehkä ihan hauskaa seuraa, räväkkä jaaa oikeudenmukainen??

9.
jos saisit muuttaa yhen asian ittessäs, mikä se ois?

Lopettaisin tän vitun syömissekoilun.

10.
jos saisit ittelles yhen ominaisuuden (luonteenpiirre/taito/ulkonäkö jne.), minkä haluisit?

Osaisin olla välittämättä muiden mielipiteistä.

11.
ootko sanonu pienenä jonku sanan jotenki hassusti väärin?

En osaa yhtään sanoo.- Ei oo tullu mutsilta tai faijalta kysyttyy..

12.
millanen olit lapsena(ulkonäkö ja luonne)?

Olin tosi ujo ja tykkäsin kauheesti luonnosta ja eläimistä. Mulla ei oo ollut mitään maailman kauneinta lapsuutta, joten olin tosi sulkeutunut ja varautunut. Mulla oli sellaset vaaleenruskeet hiukset ja olin pikkunen( eiks kaikki lapset, heh).

13.
asuisitko mieluummin jossain muussa kaupungissa tai maassa kuin nyt?

Joo. Voisin muuttaa nyt heti vaik Hollantiin vuodeks..

14.
jos saisit olla kuka tahansa julkkis tai muu ihminen maailmassa, ni kuka haluisit olla?

En mä kyl haluis olla kukaan muu ku minä itse. Jos ihan pakko sanoo niin varmaan joku, joka on elänyt 1000 vuotta sitten.

15.
ketä ihailet?

En ketään tiettyä. Kaikkia vahvoja ja määrätietoisia ihmisiä.

16.
minkä takia tai mihin syötävää/juotavaa sorrut helpoiten?

Suklaaseen.

17.
mikä on sun unelma-ammatti?

Toimittaja.

18.
mitä haluut elämässäs saada aikaa?

Saada lapsia ja olla onnellinen.

19.
mitä pelkäät?

Että joku mun läheisistä kuolee ja lintuja. Niin ja syöpää.

20.
millanen tyyli sulla on?

Hyvä tyyli mun mielestä. Sellanen asiallinen ja rento. Rakastan rakastan muotia ja vaatteita toosi paljon.

21.
mitä arvostat ihmisissä?

Luottamusta, suorapuheisuutta ja anteliaisuutta. Oon ite tosi antelias periaatteella; se minkä on mun on myös sun. En voi sietää pihejä ja ahneita ihmisiä YHTÄÄN!

22.mitä haluisit muuttaa maailmassa?

Enpä nyt kauheesti mitään. Oishan se ihan kiva, jos vaikka sotiminen tai nälänhätä loppuis.

23.
pelkäätkö aikuistumista?

En, mut ikävöin joskus tosi paljon vanhoja aikoja, kun kaikki oli paljon helpompaa.

24. Oletko koskaan tuntenut vetoa saman sukupuolen edustajaan?

Enpä taida olla.

25.
Mikä on Lentoemäntädieetti? :)

Se on dieetti, jossa pitäis laihtuu 4 kiloo viikossa, mut ei se mulla ihan niin toiminu. Netistä löytää hyvin ohjeet siihen.

Jep jep. Siinä noi kysymykset nyt sit oli. Ens viikolla lupaan postailla enemmän jotain fiksua.

<3Mandy







1 kommentti:

  1. olipas ihana postaus. :)
    hei, saisinko kysyä tosta laitoksesta, että miksi olit siellä? ei sun oo pakko, jos et halua.¨
    <3

    VastaaPoista