keskiviikko 15. joulukuuta 2010

Nyt loppu...



Normaali laihdutus. Mä en jaksa tällasta. Kävin eilen illalla vaa'alla ja olin suhteellisen tyytyväinen painoon, mutta tällä menolla en kyllä laihdu nopeasti, en sitten millään. Eiliset kalorit siinä 1000:ssa, mutta mulla on niin hirveen täysi ja pullee olo, että oksat pois.

Mun on pakko saada paino alle 50 kilon, mitä pikemmin. Onhan tässä joulukin tulossa ja kaikenlaista muutakin ohjelmaa, joten mulla ei ole yksikertaisesti varaa syödä miten sattuu, koska juhlapyhinä tulee ainakin syötyä.

Kaiken järjen mukaan 1000 kaloria ei oo paljon, mutta ehkä mun kroppa on vaan tottunut olemaan tyhjillään tietyin väliajoin tai muuten tulee raskas ja painava olo. Siis aivan kamala. Eli nyt syön vaan niin vähän kuin mahdollista.

Tänään oon menossa parin kaverin kanssa keskustaan ostamaan naamiaisasuja. Mun ystävällä on lauantaina 21-vuotis synttärit ja teemana siis naamiaiset. En tiedä yhtään mitä mä saan tähän mun ruhoon sopimaan, ehkä perunasäkin, mutta toivottavasti mä jotakin löydän. Muutenkin tiedossa on siis taas syömistä ja juomista. Tää mun kaveri on vielä sellanen kestitsijä, että varmasti jokaisella kutsuvieraalla napit lentelee paidasta irti, kun juhlapöydästä ollaan saatu näpit irti. Viime vuonna sen synttäreilla taisi olla esimerkiksi kaksi voilepäkakkua, 3 makeaa kakkua ja kamalasti kaikkea muuta pikkupurtavaa ja ruokaa.


Hmm, sitten vielä yksi asia. Te anonyymit, jotka tulette jauhamaan kaikennäköistä paskaa tänne mun blogiin; vaihtakaa vaikka huviksenne sivua. Mä voin sen verran sanoa, että mua ei oikeasti hetkauta mihinkään suuntaan teidän kommentit tai se jos mä kuvotan jotain läskikasoja. Ei mua haittaa millään lailla, jos joku ihrakasa mua inhoo, niin mäkin inhoon läskiä, joten tasoissa mennään. Mä kirjoitan suhteellisen anonyymina tätä blogia ja anonyymit saa olla ihan mitä mieltä tahtoo, mutta miksi vitussa pitää tulla jakamaan mielipiteitään tänne mun blogiin. Tehkää oma sivu, jos haluatte koittaa kitkeä syömishäiriöitä pois!! Vittu ihme kaksinaismoralismia.Te haaskaatte vaan kaikkien aikaa ja saatte vitutuksen itsellenne tulemalla tänne. Kyllä mä tiedän, että ootte kamalia tanttoja, muuten ette kommentoisi nimettömänä :DDD

-mandy

ps. Tää oli sitten viimeinen kerta, kun enää kirjoitan noiden läskipalleroiden kommenteista! xD

10 kommenttia:

  1. Mä vihaan kans tommosia anonyymejä yli kaiken. Ja se raskas olo tulee just siitä, ku jos oot syöny tietyn aikaa aika vähän ja/tai paastonnu, nii tottakai tommone määrä tuntuu sitten.

    VastaaPoista
  2. Tosi tyhmästi ja ärsyttävästi kirjottelee noi anonyymit luin kaikki mitä ne oli sulle sanonu :( Mullekki joku tuli vähä aika sit valittaan et mun fontti on kauhee ruma :D Järkevä aihe :D:D Taitaa olla vaan ne anonyymit jotai 90kg mammoja ja kateellisia meille :) <3

    VastaaPoista
  3. Ei voi sitten yhtään kakaramaisemmin vastata meidän "läskipalleroiden" kommentteihin. Ja mistäköhän luulet senkin tietäväsi että kaikki anonyymit juuri ovat läskejä? Ja koska tänne pystyy kommentoimaan anonyymitkin, niin miksi en käyttäisi mahdollisuutta hyväksi? ;) Tuosta vastauksesta huomaa kuinka heikko ihminen oot. Sääliksi ihan käy.

    VastaaPoista
  4. Ps. Se että olet laiha ei tee sinusta yhtään sen parempaa ihmistä kuin kestään lihavastakaan. Luulisi 19-vuotiaan sellasenkin asian jo tietävän.

    VastaaPoista
  5. HAHAHAHAHAAH, jos sä tosiaan kuvittelet voivasi ensiksi kirjoittaa mulle, että mä kuvotan sua jne niin tosiaan mulla on oikeus sanoa ihan mitä mä tykkään.. Ja kyllä se vaan mun mielestä tekee, vitut mun iästä, sen mä oon oppinut kantapäänkautta.. Mars mars salille vaan läskikasa!! ;)

    Niin siitä mä tiedän, koska miksi muuten laihat kuvottaisi sua? xD

    VastaaPoista
  6. ps. taidat itse olla vitun heikko kun oot tollanen inisijä ja puutut muiden asioihin :DDDD

    VastaaPoista
  7. jee hyvä mandy! tollaset ihmiset jotka tulee toisten blogeihin jauhaan paskaa ja haukkuun muita on vaan kateellisia ihmisiä. sehän on niin että kun jollakin menee hyvin alkaa kateelliset heti iniseen.
    kyllä mä veikkaan että lihavat haluais olla ennemmin laihoja kun lihavia. eiväthän lihavat ihmiset esim. kehtaa käydä baareissa tai muissa paikoissa joissa on laihoja ihmisiä, koska niiden itsetunnot ei kestä sitä että ihmiset tuijottaa ja supisee niistä.
    että mun mielestä anonyymit lihavat ihmiset voi pitää suunsa kiinni ja tulla tänne kirjoittamaan kommenttia sitte vasta kun on oikeesti jotain järkevää sanomista:)

    oho tulipa pitkä selostus.. :D

    VastaaPoista
  8. Jos emme saa kommentoida nimettömänä niin laita toki omakin koko nimesi tähän blogiin.

    Olen itse ylipainoinen. Laihdutan, ja tavoitteenani on normaalipainon yläraja, joka 165 cm pitkälle naiselle on 67 kg, usko tai älä. Se riittäisi minulle, enkä siinä painossa olisi enää ylipainoinen.

    Toisten ihmisten läskiksi haukkuminen on aika sivistymätöntä, toivottavasti kasvat siitä pois samoin kuin itsesi alipainoisena pitämisestä. Painoindeksisi on nyt 16.5 eli merkittävä alipaino.

    Normaalipainon alaraja olisi sinun pituisellesi 55 kg. Olemalla hyvä itsellesi pääset vielä joskus siihen.

    Tsemppiä!

    VastaaPoista
  9. Kiitos vaan asiallisesta kommentistasi, mutta mutta... Mulle on oikeastaan aika yks vitun hailee, kuka ajattelee musta ja mitä... Tai siis ihan sama, onko sivistymätöntä tai ei. Mulle on myöskin aivan sama, mitä kuka haluaa painaa ja minkänäköinen olla.

    Jos jollekin tulee paha mieli tästä blogista tai armoton vitutus niin saa painua mun puolesta pois, koska usko tai älä mua ei oikeasti jaksa kiinnostaa mitä muut musta tai mun ajatuksista ajattelee. Jos joku tulee mun kuvista esimerkiksi sanomaan, että mä oo vitun sairaan näköinen jne, se ei mua millään lailla hetkauta, MUTTA tällöin saan minäkin oikeuden haukkua läskejä/ vartaloita, jotka ovat mielestäni kuvottavia.

    Lisäksi en ole kertaakaan lisännyt tänne tietyn yksityisen henkilön kuvia, mutta mun omia kuvia 'saa' sitten ihan vapaasti nimettömänä haukkua (toki en tarkoita juuri sinua), vai?

    No mutta joo tsemppiä laihdutukseen !:)

    VastaaPoista
  10. Ja jos sä nyt haluat mun nimen tietoosi niin laita vaikka mailia tulemaan niin kyllä mä sen voin kertoa.

    VastaaPoista