keskiviikko 20. tammikuuta 2010

Askeleen edenpänä.

Hyvällä malilla mennään edelleen. Oon nyt tän parin päivän aikanu alkanut kirjata kunnolla kalorit ylös jokaista suupalaa myöten mun "thinspo vihkoon" ja se on kyllä auttanut. Ei tee mieli syödä läheskään niin plajon, kun näkee kaikki kalorit selvästi paperilla. Maanantaina kaloreita kertyi yhteensä 680 ja eilen 840. Eiliseen en ollut kovinkaan tyytyväinen, koska tänään kun kävin aamulla vaa´alla, paino oli noussut taas eilisestä. Ei kuitenkaan paljon.

paino:50,5kg
Tällä menolla mä pääsen varmaan ens viikolla alle 50 kilon. Pitää vaan jaksaa olla lujana ja syödä vähän, mutta kuitenkin siten, että ei tuu mitään suurempia ahmimiskohtauksia. Mä olenkin alkanut syömään melko säännöllisesti pieniä ja kevyitä annoksia ja oon huomannut, että se on tosi hyvä tapa. Aion nimittäin taas yrittää pienentää mun vatsalaukun kokoa. Muutama kuukausi sitten onnistuin siinä aika hyvin ja paino tippu hiljalleen. Siiten mä rupesin kuitenkin liian ahneeks ja aloin pitämään paastoja, joiden jälkeen sain hulluja ahmimishepuleita. Ei kiitos niitä enää mulle! Mä haluun laihtua pysyvästi. En silleen, että mun paino heittelee joka päivä kahen kilon välillä. Tänään kaloreita kerynyt 200 aamiaisesta (jogurtti 100 & leipä 100kcal.)


Huomasin muuten eilen aika jännän jutun. Mulla on tapana kuunnella aina tiettyjä biisejä, kun ns. pahin "ana- peikko" hiipii mun mieleen. Eilen mä sitten kuulin yhen tällasen biisin ihan sattumalta ( RMB- wonders of life) ja mun mieli meni jotenkin ihan sekasin. Aivan kuin yksi vaivainen biisi ois laukassut mussa sekopäisen laihduts vimman. Toinen samanlainen biisi on Dj tieston I am strong. Nyt kun oon taas vähän irtautunut noista mun sekoajatuksista, niin toi tuntuu jotenkin aika hassulta. Yksi kappale ja bum- mua ei tee mieli enää syödä. Voi tosin kyllä johtua siitä, kun mä joku puoli vuotta sitten luin kirjan " Elämä kateissa", niin kuuntelin kyseisiä kappaleita tosi paljon. Suosittelen muuten lämpimästi tota kirjaa kaikille.
Nyt aion ottaa taas tavaks tehdä lihaskuntoliikkeitä kotona, koska ei siitä mun uudesta salijutusta tullut sitten mitään. Alotan ihan perussetillä, koska en haluu heti kyllästyy koko hommaan. Eli siis 20 vatsaa, punnerrusta ja kyykkyä joka päivä. Sit mä rupeen joka viikko lisäämään niihin jonkin verran lisää ja kun nää ilmat paranee rupeen käymään vähintään kerran viikossa lenkillä.
Tässä on siis vähän tulevaisuuden suunnitelmia jälleen kerran. :)
<3mandy

3 kommenttia:

  1. Kiitos ja tsemppiä sullekkin! :)

    VastaaPoista
  2. khih, ai et häippäis, vaik mun postaukset ois kuinka tylsiä tahansa? :D heh, no kiitti kiitti<3 :) en mäkään sun lukijoista häivy. :)

    VastaaPoista
  3. Joo, niin teen, mulle käy kerran just ihan samoin, että jos elän omenalla päivässä niin pian kyllästyn koko hommaan, sanon v*tut ja ahmin. Eli hissun kissun mennään alemmas (:

    VastaaPoista