maanantai 18. tammikuuta 2010

Arki alkaa.


Taas kerran harmaa maanantai alkanut, mut yllätykseksi en joudukkaan vuodattamaan täällä itkuvirttä viikonlopusta kertyneistä kiloista. Mä nimittäin pidin pintani ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni siellä synttäreillä; mä en ihan oikeasti syönyt siellä mitään. Mä pystyin pitämään mun itsehillintäni, vaikka tarjolla ois ollut vaikka mitä, mutta mä en ottanut suupalastakaan. Nyt voin vaan ylpeänä sanoa, että olen tainnut saada mun motivaation palaamaan. Kertyhän niitä kaloreita tietty viinasta ja eilen söin aika normaalisti, mutta vaaka näytti silti -400 grammaa perjantaista.

paino:50,8kg

En mä oo tosin vieläkään mitenkään tyytyväinen tohon mun painoon, mutta kerrankin en joudu taas alottamaan koko laihdutusrumbaa alusta maanantaina. Edistysaskel sekin. Nyt mulla ois tavoitteena saada ens viikoks paino alle 50 kilon, niin voisin taas huokaista helpotuksesta.

Muutenkin ne pippalot meni oikein kivasti. Oltiin ensiks alottelemassa siellä mun kaverilla, jonka jälkeen lähdettiin baariin. Oli aika perus jurri örvellystä kylläkin, mut mitään suurempia mokia ei tullut tehtyä. Mulla kun on yleensä aina tapana joko nolata itteni silleen, etten ikinä enää kehtaa näyttäytyä samaisessa paikassa tai sitten tapella jonkun kanssa, että morkkis on aamulla pahempi kuin itse pahin krapula.

Nyt mulla rupee kuitenkin pakollakin vähentymään noi mun ryyppyviikonloput, koska tänään alan lukemaan kunnolla kirjotuksiin, joten joudun lukemaan myös viikonloppusin. Se ei mua kuitenkaan pahemmin hetkauta a) koska mä oon ryypänny lähiaikoina vitusti liikaa ja b) alkoholista tulee kaloreita vitusti liikaa. Saa nähä, mitä muut sanoo, kun en ookkaan enää pää kolmantena jalkana juoksemassa baareihin. heh:)

<3mandy

2 kommenttia:

  1. Joo ainakin tähän asti, toivottavasti jatkuisikin.

    Huomasin että mehän ollaan miltein samoissa lukemissa pituutemme suhteen, hih :)

    VastaaPoista
  2. joo, mäki oon ruvennu miettii, et jos vähäks aikaa lopettais juomisen, tosin sit se menis vaan himas jumittamiseks, enkä näis ketään.

    VastaaPoista