perjantai 12. maaliskuuta 2010

HBD blogi!!


Hei kaikille. Mun blogin virallinen 1.v synttäripäivä on siis tänään ja se erikoispostaus tulee myöhemmin. Ajattelin vaan kertoa, että sain pitkästä aikaan nukuttua kunnon yöunet. Mä menin eilen 9 aikaan illalla kukkumaan ja heräsin vasta äsken. Oon siis nukkunut n. 20 tuntia. Saanut univelkoja pois ja mielikin on hiukan kohonnut. Ja vaaka oli tosiaan tänään mun puolella, koska eilen taas paastosin.

paino:45,6kg

Ah, niin ihanaa. Ainoo vaan, että nukuin pommiin sieltä psykiatrilta, mutta kyllä ne varmaan ymmärtää, kun en oo niin pitkään aikaan pystynyt OIKEASTI nukkumaan.

Ja se mun kaverin käynti eilen meni tosi kivasti. Ensiks se oli vähän huolissaan mun ulkonäöstä ja laihtumisesta, mutta lopulta se sai mua jotenkin ihmeellisesti piristettyä ja kaikki meni oikein mukavasti.

ja vielä kerran : HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ BLOGISENI!! Ja kiitos kaikille lukijoille, jotka olette jaksaneet tukea mua. Ootte enemmän kun tärkeitä, vaikken teitä edes tunne!! Luv u!! <3

<3Mandy

3 kommenttia:

  1. uijj apua! Onko susta kohta enään mitään jäljellä? Ei laihuuden vuoksi kannata henkeä kuitenkaan menettää.. Muistathan sen? <3
    Mä kans ootan sun kuvapostausta, laita pian!!!!
    Vitsi toi 20 tunnin uni kelpais mullekkin...

    VastaaPoista
  2. Ihanaa et oot saanu nukuttua!!! Ja omg kelaa vuodes oot saavuttanu sun tavotten?! Ajattele, kumpa tommonen onni potkis muakin. Kuvapostausta odotellessa.
    Voimia ja älä kuihdu♥

    VastaaPoista
  3. tsemppiä sulle!
    Äh, mulla ei oo viime aikoina laihdutus sujunu yhtään. :/ :D

    VastaaPoista