lauantai 27. maaliskuuta 2010

lauantai.

Eilinen meni ihan ok:sti syömisten osalta ja painoakin oli tippunut 700gramaa, joka olikin mieluisa ylläri mulle. Syötyä tuli kuitenkin:

-kasvissosekeitto 190kcal
-raejuusto 180kcal
-joghurtti 90kcal
=360kcal

Ainoo vaan, et join illalla muutaman drinkin, että saisin paremmin nukuttua ja alkoholissahan on tunnetusti aivan vitusti kaloreita. Mulla on kuitenkin tänään ISO ongelma. Me ollaan sovittu J:n kanssa, et mennään sen serkun ja sen muijan kaa syömään johonkin ravintolaan. Mä en oikeasti yhtään haluis, kun ns. oikeen ruoan syöminen on niin helvetin vaikeeta ja hidasta. Ehkä mä syön siellä jonkun salaatin tai keiton. No se mun on ihan ite pähkäiltävä. Mitä te muut yleensä syötte tollasessa tilanteessa?

Niin ja noista kuvista. Kiitos kommenteista oli tosi ihania, mutta varsinkin noi jalat on OIKEESTI mun ongelmakohta. Noissa kuvissa ei vaan nää oikeen, et miten löllöt ne todellisuudessa on.

eipä tässä muuta tällä erää. :)

<3mandy

4 kommenttia:

  1. Sun jalat kuule on just pienet, toisin kun mun!

    VastaaPoista
  2. Sun jalat on oikeest tosi pienet :)

    VastaaPoista
  3. Joo, kai se tästä. :) eilinen meni kyl tosi hyvin, ruoan suhteen. Ei tullu syötyä mitään kunnolla, kasviksia hiukan, nojaa tuli kyllä illalla hieman juotua, mutta toisaalta tuli liikkuttua paikasta paikkaan, ja sit vielä tulin himaan kävellen, ja aika kovaa kävelyvauhtia, niin kalorit paloi suht hyvin. :)

    VastaaPoista
  4. Mie syön yleesä tollasissa tilanteissa jotain salaattia ja mielellään laitti limsaa. Keittoki vaihtoehtona jos se vaikuttaa siltä ettei se oo mikään semmonen jos lilluu rasvakönttejä.
    Koita pärjätä.

    VastaaPoista