maanantai 29. maaliskuuta 2010

Old story.


Taas kerran sama vanha oravanpyörä jatkuu. Viikonloppu oli totaalinen FAIL! Mä söin ja söin ja söin. Mä menetin kokonaan mun itsehillinnän. Nyt on taas tullut painoa lisää, mut ei onneks mitenkään älyttömän merkittävästi.

paino:48.6kg

Tai no onhan toi 2kg perjantaista, mut mä oikeesti pelkäsin jotain paljon pahempaa lukua. Kaks kiloo on oikeestaan ihon helppo saada pois. Oon nyt vaan pari päivää syömättä ja kun mulla on ihan ok nukahtamislääkkeet niin unikin tulee paremmin vaikka olis nälkänen.

Mulla oli btw tänään sellanen neuvottelu, missä puhuttiin mun opinnoista. Siellä oli mun sossu, opo ja koulupsykologi. Me päätettiin yhessä, etten mee enää tänä keväänä ollenkaan takasin kouluun. Mullahan ei tosiaan puutu kun enää 3 kurssia lukion virallisesta oppimäärästä ja meen varmaan kesällä jollekkin valmentaville abikursseille ja kirjotan sit syksyllä ylioppilaaks. Kyl mua vituttaa, että mä tyrin näin viimemetreillä, mut yritän nyt nähdä vähän asian valoisampiakin puolia. Mulla on nyt aikaa vaan olla ja levätä(laihduttaa) ja kaikenlisäks mulla on hyvää aikaa lukea niihin yo-kokeisiin. Ja porukatkin on ollu tosi jees ton kouluhomman suhteen, kun mulla oli hirveet paineet kertoo niille.

Ei tässä muuta. Koitan nyt keksiä ittelleni jotain tekemistä. Siis jotain muuta kun syömistä. :)

<3mandy





3 kommenttia:

  1. Kiitos ihanasta kommentista.
    Se piristi toosi paljon.
    Kiva tietää etttä edes joku lukee. Ja yritän kirjotella enemmän.
    Koita pärjätä, voimia! <3

    VastaaPoista
  2. kiitos että säki oot olemassa. kyllä sen lukion ehtii sitte syksylläki vaik todellaki ymmärrän jos sua ärsyttää, mulla itelläki on tän takia vähän koulu meinaamas pitkittyä. täytyy nyt kattoo. näytät muuten ihanan laihalta niissä kuvissa mitkä oli siinä kuvapostauksessa. toivottavasti oot iteki tyytyväinen siihen mitä oot saavuttanu. haleja<3

    VastaaPoista
  3. Miulla menee lukio 5 vuoteen. Sain just erikoisluvan et saan sen lisävuoden.
    Oon ollu niin paljon näiden kolmen vuoden aikana sairaslomalla että joo jee.
    Lepäile.
    Voimia!

    VastaaPoista