maanantai 26. huhtikuuta 2010

Aina en jaksaisi.

Mun maanantai ei kyllä oo lähtenyt taas ihan toivotulla tavalla käyntiin. Tai no mitään ihmeempiä ei oo tapahtunut. Oon vaan jotenkin tosi surullinen ja ahdistunut ilmaan mitään kummempaa syytä. Tuntuu kuin seinät kaatuis niskaan ja rintaa puristaa. Mä en tosiaan tiedä, että mikä mulla on.

Heräsin vasta kahden aikaan, enkä tiedä miten päin pitäis olla. Mua oksettaa ja inhottaa itteni. Muutamien päivien sisällä on tapahtunut tosi ihania asioita, mutta silti mulla on niin paha olla. On vaan jotenkin niin tyhjä olo. Mua pelotta, mutten tiedä mikä.

Tänään aion alkaa taas hiukan seuraamaan mun syömisiä ja lähden kohta varmaankin lenkille. Ei mulla ole edes mitään kirjoitettavaa, kun oon niin allapäin.

Aurinkoista viikonalkua teille muille!<3

<3Mandy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti