maanantai 26. huhtikuuta 2010

Taas yksi valvottu yö lisää.


Mä en jaksa. En saanut taaskaan koko yönä unta, vaikka kävin kaverin kanssa muutamalla eilen illalla. Mua väsyttää ihan sairaasti, mut en pysty nukkumaan. Mun pitäis mennä kahen aikaan psykiatrille, käydä sossussa, postissa ja salillekkin pitäis vielä raahautua. Voi olla, että joudun skippaamaan sen kuntosalin. No ainoona lohtuna ehkä on, et olin eilen muuten syömättä, tosin kyllähän niistä parista bissestä kaloreita kerty jonkin verran. Pakko vaan koittaa olla tiukkana, kun toi mun paino on aivan sietämätön.

paino:47,7kg

Mä en jaksa. Oon niin vitun väsynyt ja turhautunut tähän kaikkeen. Kaikenlisäks mä "tulin kaapista ulos" viikonloppuna tän mun SH:n kaa. Mua ei jaksa enää edes kiinnostaa, mitä muut ajattelee. Mä en jaksa ainaista kyselyä:" Miks oot laihtunut? Onko kaikki hyvin?" jne. Mua vituttaa ja ärsyttää tää koko SH. Mä haluun helvettiin tän demonin mun päästä.

Ei lisättävää. Jälleen kerran tällanen mini angstaus. Koitan piristyä loppuviikkoa kohti. Kohtahan on vappukin.

<3Mandy

1 kommentti: