keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

Eikä kukaan voi käsittää, kuinka vaikeaa voi olla ymmärtää.


Tänään heräsin jo yheksän aikaan, vaikka sain unta vasta viideltä yöllä. Mun oli nimittäin vähän pakko, koska en oo käynyt mun psykiatrilla ainakaan kolmeen viikkoon. Me ei puhuttu paljoo yhtään siellä mun masennuksesta vaan tästä mun SH:sta. Se kertoi, että viimeks kun kävin siellä, se olis halunnu passittaa mut suoraan osastolle. Nytkin se puhu letkuruokinnasta ja osastohoidosta, vaikken edes ole mikään ylilaiha. MÄ EN TOSIAAN HALUA OSASTOLLE; ENKÄ LIHOTA. Aivan kamalaa. Mun pitää kyllä ehkä jossain vaiheessa mennä käymään vähintään jossain syömishäiriöklinikan avohoidossa tai jotain. Nyt mun pitää varata uus lääkäriaika. Blaah blaah. Mä en jaksa.

Eilinen meni kuitenkin ihan hyvin. Söin mutsilla vaan sellasen minipullan (n150kcal) ja kotona tonnikalapurkin (150kcal)ja palan painikkeeksi pari paukkua. Musta on tullut oikee kaappi-juoppo-tissuttelija, kun en oo enää koulussa. Sen psykankin jälkeen kävin yhellä eli nyt on siis virallinen terassikausi avattu,ainakin mun osalta. Niin ja menin syömään suklaapatukan aamupalaks. Vittu. Siitä tälle päivälle n.300kcal. LOSER!!!

Vielä pitäis lähtee käymään yhen vanhan kaverin kaa kahvilla keskustassa. Ei olla nähty sen kaa ainakaan puoleentoista vuoteen, joten mua vähän jäntskättää. Ennen oltiin niinku paita ja perse ja nykyään lähes tunnetaan. Noh, toivottavasti ei tuu paljoo hiljasii hetkii.

<3Mandy

1 kommentti:

  1. Ei millään pahalla, mutta maailmassa on niin paljon enemmän murheita kun se, että sä haluat painaa 43 kiloo, mikä on täysin sairasta. Miksi sä haluisit näyttää skeletonilta jota kukaan mies ei halua, koska miehet haluaa naisen ei pientä tyttöä. Sitten sä vielä syöt niin vähän ja kehitysmaissa lapset ei saa tarpeeksi ruokaa niin toi on väärin. Ymmärätkö, että sä kuolet tohon etkä sä halua varmasti kuolla, tai sitten sun iho/hiukset ja kaikki muutkin menee huonoon kuntoon ja näytät vieläkin kamalammalta. Mä toivon, että oppisit syömään normaalisti etkä välittäisi niin paljon muiden mielipiteistä ja mitä muut susta ajattelee. Mä painan 50 kg ja syön normaalisti 6 kertaa päivässä ja rakastan ruokaa, olen sporttisen hoikka, mutta mussa on kumminkin lihaa ja lihaksia. Please syö nyt hyvä nainen, elämästä kannattaa nauttia :)

    VastaaPoista