tiistai 20. huhtikuuta 2010

Haaste.

Eli eli, sain haasteen vadelmalta, jossa pitää listata viisi kaunista asiaa itsessäni. Tässä niitä tulee:

1. Kynnet: Oon aina huolehtinut kynsistäni ja pidän niistä erittäin hyvää huolta. Omistan myös yli 70 kynsilakkaa :)

2. Iho: Mulla on siis tasainen iho, eikä juuri koskaan finnejä/ mustapäitä.

3. Kädet: Mulla on aina ollut sellaset linnunluiset sirot kädet, joista pidän.

4. Ripset: Ne on pitkät, tosin aika vaaleet. Saan niistä melko paljon kehuja.

5. Hampaat: Suora hammasrivistö, tosin alkanu liiallisen tupakoinnin ja kahvinjuonnin seurauksena vähän kellertämään. Multa on myös monesti kysytty, että onko mulla ollut raudat ja ei ole :D

Oli muuten yllättävän outoa ruveta listaamaan asioita, joista mä pidän itsessäni.

Sitten vielä eiliset syömiset: Jogurtti 90kcal, ruisleipä 250kcal , ja sit join vielä himassa muutaman paukun. Mulla oli muuten laskenut eilisestä paino kilon. Olin aika äimänä aamulla..

<3mandy

EDIT// Lähdenkin huomenna pienelle matkalle, joten en voi postailla muutamaan päivään.

4 kommenttia:

  1. sulla on ihana blogi. ♥ sait uuden lukijan. :]

    VastaaPoista
  2. jep, elämä on tälläistä. =/ onneksi on poikaystävä tossa vieressä kulkemassa matkaa yhdessä eteenpäin. :))

    VastaaPoista
  3. Ooops, mä annan sulle haasteen..vaikka sä ootkin ilmeisesti sen jo saanu :)

    Tsemppiä <3

    VastaaPoista
  4. No, ei se juoru mun kannalta oo niin paha mut ei kyllä kivakaan. Pahempi se on mun yhdelle kaverille, kun sillä paikkakunnalla missä mun porukat asuu (ja tää kaveri, poika siis) on nyt lähteny juttua kulkeen, että tää mun kaveri olis raiskannu mut.. Siis pistää nin vihaks et kuka tommosia keksii. Kaveripojalta katoo ystäviä ympäriltä ton takia, mää en oo onneks joutunu vielä keltään ulkopuoliselta kuuleen mitään mut niin.. En vaan viittiny blogissa suoraan kirjottaa mikä se juoru oli kun joku vois vaikka tunnistaa sen takia. :)

    VastaaPoista