maanantai 19. huhtikuuta 2010

Maanantai.

Viikonloppuna tuli taas syötyä kaikenlaista, joten mun paino on nyt taas lähestulkoon ennallaan. Viime viikolla mä kyllä painoin alimmillani 44,8kg, mutta nyt toi paino on taas kerinnyt nousta. Niinkuin mä sillon lupailinkin maanantaina, rupeen aina kertomaan mun painon viikon alusta, enkä joka päivä. Sillon näkee parhaiten, mitä tolle painolle on tapahtunut koko viikon aikana.

paino:47,3kg

Eli siis viikon aikana -200g.

Mä tein eilen illalla valmiiks mun tän viikon treeniohjelman. Kirjotan sen nyt tänne.

MA: jumppa
TI: Lepo/venyttely
KE: jumppa + sali
TO: Lenkki
PE: jumppa

Viikonloppuna mulla onkin sitten menoa, kun lähdetään laivalle, joten en voi sillon urhheilla. Syömisiä en oo vielä yhtään miettinyt, mut kirjotan ne sitten tänne sitä mukaan, mitä mä postailen. En aio kuitenkaan paastota tai mitään, joten saa nähdä.

Ihanaa alkuviikkoa kaikille!

<3Mandy

1 kommentti:

  1. Vähän oon kateellinen sun painosta, saati sitten siitä kuvapostauksesta. Oot oikeasti ihan täydellinen <3
    Toivottavasti kaikki on hyvin.
    I´m back :), piti vähän ottaa etäisyyttä tähän hommaan...tiedtä varmaan mitä tarkotan..

    VastaaPoista