tiistai 13. huhtikuuta 2010

Yksinkin on ihan hyvä olla, joskus.

Eilinen meni niinkuin pitikin. Kävin salilla ja sen jälkeen menin shoppilemaan. Kiertelin kaupungilla varmaan kolme tuntia (sekin hyvää liikuntaa) ja mukaan tarttui trenssi, kengät, aurinkolasit, paita ja super ihanat kireet farkut, kokoa 26. Oon niin onnellinen kun mun farkkukoko on nyt pienentynyt pysyvästä tohon 26:een. Sit mä kävin yksinäni kahvilla yhessä kivassa pienissä kahvilassa ja kirjottelin siinä samalla mun treeniohjelmaa.
Tän aamun perusteella en voi kuitenkaan ihan toteuttaa siitä, koska taisin vetää eilen vähän liian tiukan treenin näin muutaman kuukauden jälkeen. Oon niin jumissa, etten meinannu päästä sängystä ylös. Jokapaikka on aivan sairaan kipee, vaikka venyttelinkin kunnolla illalla. Pitää nyt vähä muutella tota ohjelmaa, mut ens viikolla pääsen taas varmaan vauhtiin. Tänään mun olis pitäny mennä lenkille, samalla kun meen mutsille. Sillä on ens viikonloppuna synttärit ja mun pitää mennä auttaa sitä leipomaan. Meen kyl varmaan bussilla.

Eiliset syömiset puolestaan meni vähän alakanttiin. Söin sen aamupalan, josta puhuinkin, mutta se oli pulla niin ei tehny pahemmin enää illemmalla mieli syödä. Vetäsin naamaan yhen raejuustopurkin ja muutaman siiderin. Kyl noista siis kaloreita kerty, mut paino on jokatapauksessa laskusuunnassa.

<3Mandy

1 kommentti:

  1. Shoppailun ihanuutta <3

    Eipä se mitään, kyllähän ne tennarit aluks toimikin loistavasti, jopa ½ pillerikin riitti toisinaan, mutta nyt on noussu ihan uusiin atmosfääreihin tää unettomuus :/ peukut pystys siis temestalle, jos vaikka auttais eikä musta sukeutuis moottorisahamurhaajaa.

    joo, kyl toi sinitarra härdelli jo nyt naurattaa :D ja se lääkärin ilme kun tunnustin ja pyysin apua! kaikkea mäkin onnistun säheltään x>

    VastaaPoista