maanantai 12. huhtikuuta 2010

Innolla kuntoilemaan.


Niinkuin eilen pelkäsinkin, paino oli noussut viimeviikosta. Olin kuitenkin positiivisen yllättynyt vaa`an lukemaan viime viikon ja viikonlopun ahminnan jälkeen, vaikka olin syönyt jo aamiaisenkin.

paino:47.5kg

Noin kilo tullut siis lisää, mutta ei toi oo vaikeeta pudottaa. Mä muuten päätin nyt, et alan kertomaan painon tänne taas ainoostaan maanantaisin. Sillon näkee silleen konkreettisesti onko lihonnut vai laihtunut viikon sisällä. Ei oo sellasta soutamista ja huopaamista sadan gramman välillä.

Kohta mä lähen pitkästä aikaa salille. Mua oikeestaan vähän jännittää, et miten mulla siel menee, koska en oo nyt tosiaan tehny mitään kunnon liikuntaa varmaan kolmeen kuukauteen. Ilalla suunnittelen sitten ittelleni kunnon treeniohjelman ja alustavan ruokapäiväkirjan. Tänään ois luvassa tonnikalaa, raejuustoa ja ehkä hieman jotain kasviksia.

Aattelin mennä myös salin jälkeen hetkeks keskustaan pörräämään, jos sieltä löytyis jotain kivaa. Samalla shoppaillessa aina kuluu kaloreitakin. BONUS!!

<3Mandy

Ps. Teitä lukijoita on tullut taas kivasti lisää. Kiitos ja kumarrus siitä, ootte korvaamaton tuki!<3

1 kommentti:

  1. Tenoxeja mä tällä hetkellä popsin eikä ne enää pidä mua kunnolla unessa, saatikka auta uneen :/ kaippa elimistö on liian tottunut, oon syöny niitä syyskuusta asti. Tarvii huomenna lääkärille päivitellä tätä ongelmaa..

    VastaaPoista