sunnuntai 23. toukokuuta 2010

Ei musta normaalia tule- ainakaan heti!

Kiitos kaikille ihanista kommenteista. Mä joudun kuitenkin nyt sanomaan, että takapakkia tässä mun tervehtymisessä on tullut ja ryminällä. Paino on noussut ja mua vituttaa ja ahdistaa enemmän kun laki sallii. Mua tekisi mieli aloittaa aivan hillittömät paastot heti huomenna, mut päädyinkin sitten lentoemäntädieettiin. Mun päämotiivina ei oo kuitenkaan nyt laihtuminen vaan se, etten pitäis kauheesti syömättömiä päiviä. Mä en vaan osaa syödä noemaalisti. Laitan tohon sivun siitä dieetistä:

http://www.kauneusjaterveys.fi/node/10808

Toinen vaihtoehto tietysti olisi, et en vaan söis, mutten haluu sitäkään. Saa nähä muuttuuko mun mieli viikon aikana. Kävin tänään vartavasten keskustassa kaupassa, et saan alotettua kunnolla ton jutun heti huomenna. Siellähän on kaupat auki myös sunnuntaisin, ja samalla kävin hakemassa apteekista jälkiehkäisypillerit.

Ens viikolle mulla on myös kunto-ohjelma valmiina.

Ma: Kuntosali
Ti: Kuntosali
Ke: spinning
To: kotijumppa
Pe:kuntosali + jumppa
La:lepo
Su: lenkki 8km.

Tollasta ois siis ens viikolle luvassa. En mä tainnutakaan löytää vielä kunnolla sitä herkuttelun riemua. Harmi, se oli nimittäin ihan kivaa;)

<3Mandy

2 kommenttia:

  1. eihän se menekään niin helpolla. se syömishäiriöpiru yrittää niin sitkeästi pysyä siellä, mutta sä tarvitset vielä ammattiapua, koska ei siitä yksin pääse eroon :(
    sä kyllä tulet sen voittamaan. mä uskon suhun.
    sä olet vahvempi kuin se.
    <3

    VastaaPoista
  2. no vaikeetahan tätä on lopettaa. ite en usko siihen koskaan pystyväni tai haluavani. en pettys suhun vaikka päättäsit mitä. mut ethän kuitenkaa kokonaa kuihduta itteäs, sä oot tärkee<3

    VastaaPoista