torstai 20. toukokuuta 2010

Olet sitä mihin uskot!


Elämisen suurimpia salaisuuksia
on arvokas päämäärä,
jota vakaasti toteutetaan.

En ookaan taas kirjoitellut vähään aikaan. Mulla ei oo vaan mitään kirjoitettavaa. Mä yritän parantua kaikesta. Mun masennuksesta, SH:sta, ahdistuksesta ja ylipäätänsä kaikesta. Te ehkä petytte muhun, että oon lopettanut laihduttamisen, mutta niin se vaan on. Mä olen tajunnut, että elämässä on muutakin kuin kalorien laskeminen ja liikunta. Itseasiassa mä olen lihonnutkin. En mä kyllä ikinä aio lihottaa yli 50 kilon, mutta lihonnut silti.

paino:47kg

Mä olen ollut paljon energisempi ja parempi vointinen. Ollaan käyty J:n kanssa useaan otteeseen syömässä ja herkuteltu kotona. Mä en muista, koska olisin ollut näin terve ja onnellinen. Oon jättänyt muutenkin ton vaa`alla ravaamisen ja oon tajunnut, että en mä heti liho, vaikka joskus tulisi vähän herkuteltuakin. En tiedä onko tää väliaikasta, mutta vaikka olisi, niin tää on sen arvoista. Vihdoinkin mä osaan nauttia elämästä edes hieman.

Mä lopetin mun lääkkeet, vaikkei ois ehkä saanut, mut tuntuu, että sekin ois auttanut. Kaikki tuntuu olevan jotenkin liian hyvin. Sit sain kutsun sinne syömishäiriöklinikalle. Se ois ens viikolla. Siis se käynti siellä. Katsotaan miten menee.

<3Mandy

7 kommenttia:

  1. ihanaa että nautit elämästä :) mä en ainakaa oo suhun pettyny, vaa päinvastoin ylpee susta. jos joku on pettyny, ni sen täytyy olla nii tyhmä ettei sun todellakaa pidä välittää. oot ihana<3

    VastaaPoista
  2. Oon niin onnellinen sun puolesta, tsemppiä muru <3

    VastaaPoista
  3. Hyvähyvä, oon tosi ylpee susta ja ilonen sun puolesta ! Ihanaa että oot tajunnu että elämästä pitää nauttia. :)

    VastaaPoista
  4. Et uskokaan, miten hyvän valinnan teet. Tää postaus on tosi ihana ja sä voit olla ylpeä itsestäs.
    Ei kai noi lääkkeet oo vahvoja? koska mun on ja kun lopetin omatoimisesti, niin tuli ja on edelleen kauheat vieroitusoireet.
    mä oon niin ylpeä susta ja sä ihan varmasti tulet voittamaan tän sairauden ja pääsemään yli masennuksesta, olen varma <3

    halit sulle, ihana <3 jokaisen tulisi elää onnellisesti.

    VastaaPoista
  5. Petynkö minä? Tuskimpa, päinvastoin en voisi olla iloisempi, että ymmärrät alkaa elää. Sillä syömishäiriö ei ole elämistä.

    VastaaPoista
  6. ihanaa kun sanot noin! oon seurannu jo vähän aikaa tätä sun blogia ja en mä ainakaan todellakaan oo pettyny, päin vastoin aivan helvetin ylpee kun pystyt taas nauttimaan elämästä! tsemiä sulle aivan älyttömästi, toivottavasti pääset yli kaikesta pian!! (::

    VastaaPoista
  7. Ihan mahtavaa. Piristävin merkintä aikoihin. ♥ Oon tosi ylpeä susta, tsemppiä erittäin paljon!!

    VastaaPoista