perjantai 6. elokuuta 2010

Please, kill me!


Heipä hei kaikille, jos kukaan nyt enää muistaa mua. :D Anteeksi vaan pitkästä blogitauosta. Kesä on mennyt nopeasti, tekemistä on riittänyt ja mun ajatukset on ollut jossain ihan muualla kun laihduttamisessa- ja sen kyllä huomaa!!! Mä oon totaalisen pilannut kaiken, jonka saavutin viime keväänä. Ihan kun kaikki ois ollut turhaa. Nyt mua kyllä sanalla sanoen vituttaa, kun mä mietin huhti-toukokuuta, mietin kaikkee sitä minkä mä jouduin käymään läpi ja mikä on tän hetkinen tulos. Vittu, mä olen lihonnut samanlaiseks palleroks kun ennenkin olin.

No en nyt ehkä sentään ihan mutta n.51kg:n kieppeillä toi paino nyt on ja se on ihan vitusti liikaa. Aaaaaargh! Mua äsyttäää!!!

Ens viikon maanantaina mulla alkaa työt. Kouluunhan mä en enää mene, luojan kiitos! Tai siis kirjotuksethan mulla vielä on, mut olin kesäkuussa ahkera ja kävin vikat lukiokurssit sillon. Aion taas alkaa kirjottelemaan tätä blogia suhteellisen säännöllisesti, mut en tosiaan taas tiedä, että mihin mä tällä pyrin. Jos joku nyt on kuitenkin varma, niin nyt mun paino on aivan liikaa ja se on saatava alas- keinolla millä hyvänsä!

<3mandy>

4 kommenttia:

  1. Oi ihanaa kuulla sustakin piiitkästä aikaa! Luulin että lopetit tän kirjoittamisen kokonaan. Eikä se pieni kesälihominen mitään haittaa onhan meillä taas vuosi aikaa laihtua seuraavaan kesään :)

    ihanaa saada sut takaisin tänne!!

    Lov ya<3

    VastaaPoista
  2. Mukavaa että olet taas täällä <3
    Älä laihduta itseäsi liian pieneksi, sillä tuo paino ei ole todellakaan liikaa.
    Itse olen alkanut laihtua ensimmäistä kertaa tahtomattani, vaikka olen yrittänyt syödä mahdollisimman normaalisti... En olisi ikinä uskonut sanovani näin, mutta nyt tämä lähinnä vain pelottaa :o

    VastaaPoista
  3. Kiva että sinäkin olet palannut, jeii! :D

    VastaaPoista
  4. Hyvä kuulla susta taas jotain :)

    VastaaPoista