lauantai 20. marraskuuta 2010

Poikkeus sääntöön.

Niin, mä kirjoitan lauantaina. Yleensä kun mulla on itselläni sellainen sääntö, etten koskaan edes vilkaise bloggeriin päin viikonloppuisin. Pidän lomaa syömishäiriöstä (vaikka onhan se mun pään sisällä), jos niin voi sanoa. Nyt kuitenkin on mennyt sen verran hyvin, että ajattelin jakaa sen teidän kanssa. Vaaka oli nimittäin tänään mun puolella :)

paino:50,2kg

Oon tosi ilonen tosta luvusta, koska viime viikko meni miten meni. Nyt vaan pelottaa niin kaameesti tää ja huominen päivä, koska paastosin eilen ja pelkään sellasta super-sortumis-ahmintaa. Pitäis varmaan olla syömättä tääkin päivä, mutta enpä usko, että jaksan. Pitää nyt vaan yrittää lujasti, ettei maanantaiksi toi paino nousis.

-mandy

3 kommenttia:

  1. Niin rakas, tiedän, että asiat järjestyy, ainakin toivon niin. Sinäkin kulta olet ihana ja tärkeä <3 kiitos oikeasti kommenteistasi <3 <3

    VastaaPoista
  2. Vähän sulla on menny hyvin ♥ Mäkin haluan vielä pystyä tuohon, nähdä pienenevät vaa'an luvut. Voimia (:<3

    VastaaPoista
  3. Kiitos <3

    Mutta ei sun tarvii olla huolissas tai pelätä. Kyllä mä elän enkä mä kuole ainakaan yhtäkkiä.. tai eihän sitä koskaan voi tietää, mutta mikäpä tällänen pahan ihmisen tappas!

    Sähän itse kuihdut koko ajan pienemmäks. Voikun uskaltasin mennä vaa'alle ja se näyttäs toivottua lukua. Saa nyt nähdä :/

    VastaaPoista