keskiviikko 17. marraskuuta 2010

Talvi tuli.


Ja ohhoh! Voin kertoa, että meinas pudota silmät päästä, kun lähdin aamulla rapun ovesta ulos. Lunta oli satanut ainakin 15 senttiä. Oikeastaan ihan kiva juttu, ootan jo innolla ihania, auringonvalaisemia pakkaspäiviä ja kävelylenkkejä J:n kanssa. Meillä oli viime talvena aina sunnuntaisin tapana lähteä kävelylle ja puolessa välissä reittiä pysähdyttiin hultoasemlle teelle tai kahville ja sieltä takaisin kotiin.

Mä rupesin miettimään tän viikon kokonaisuutta painon suhteen ja voin myöntää, etten oo kyllä tehnyt elettäkään laihtuakseni. Oon syönyt ihan miten sattuu ja liikuntaakaan en ole harrastanut juuri lainkaan. Oon tosi pettynyt itteeni. Täällä mä vaan selitän, kuinka mulla on uusia laihdutusprojekteja, mutta todellisuudessa, en pidä noista mun suunnitelmista kiinni. Ok, voihan tää vaan olla huono viikkokin johtuen tosta mun kummallisesta kivusta, mutta vituttaa silti. Viikonloppu saa luvan mennä niin paljon paremmin (Paino: 52.0kg). Kirjoitan siis kaikki syömiset ja kalorit ylös, niin ja liikunnat myös. Mulle se ainakin vaikuttaa ihan mielettömästi syömisiin, jos merkkaan kaiken paperille muistiin. Loppupäivästä ei vaan yksinkertaisesti halua, että lista pitenee. Niin ja aion lopettaa kokonaan töissä syömisen. Laitan nyt eiliset:

aamu:kahvi

päivä:kahvi
iltapäivä: mäkki 600kcal?
ilta: rahka 180kcal & 2 vanukasta 200kcal

+ pastilliaski 100kcal
= 1080 kaloria


Niin. Oon aika sanaton noista syömisistä- ei mitenkään aivan tajuttomasti kaloreita, mutta sitäkin epäterveellisempää. MIKSI? Oon ahne, kermaperse, ahmatti, siksi. En mee enää ikinä mäkkiin
.


Ja vielä loppuun päivän järkytys. Jos joku on kattonut BB:tä tänä vuonna, muistaa varmaan Ksenian. Noh, kattelin tuolta Hymy-lehden nettisivuilta, että tää tytteli on mennyt sinne poseeraamaan pikkujoulutonttuna ja VOIHAN NOLOUS!! Myötähäpeä on suuri, koska mä tykkäsin ite tosi paljon tosta tytöstä ja sillähän oli ennen BB:seen menoa tosi hyvä kroppa. (muistaako kukaan?) No olisi varmaankin kannattanut vähän treenata ennen noita kuvauksia. :o


Siinäpäs oli taas vähän ajattelemisen aihetta meille. Ei lihota pikkuiset!

-mandy

1 kommentti:

  1. hui apua :( toi ksenia.. siis onhan se tosi kaunis ja bb:ssä varmaa lihoo kuka vaan! ja ksenialhan oli/on ollu joku syömishäiriö :( voi parkaa.. mut toivottavasti on kuitenki tyytyväinen.

    Ja suurkiitos sulle taaas maaailman ihanimmasta kommentista <3 tuli tosi hyvä mieli (: ja jos nyt saat apua.. niin mene ja ota sitä vastaan, siit ei oikeesti pieni oo mtn haittaa ! Ja sulla on tulevaisuudessa varmasti paljon edessä <3 tsemiä vaan.

    VastaaPoista