maanantai 20. joulukuuta 2010

Kuulumisia.

En oo nyt valitettavasti päässyt muutamaan päivään koneelle, koska oon ollut yksinkertaisesti ihan helvetin kiireinen. :(

Ajattelin, että nyt kun loma alkaa voin vaan levätä ja ottaa chillisti, mutta ei. Noi kahdeksasta neljään duunipäivät on tosiaan verottanut sen verran mun sosiaalista elämää, että nyt mulla onkin kasoittain hoidettavia asioita kaikenmaailman kissanristiäisistä paperiasioihin, ja sama rumba jatkuu edelleen huomenna. Hohhoijaa. Ainut positiivinen seikka tossakin hommassa on, että esimerkiksi tänään jouduin kiertelemään ympäri kaupunkia niin tiuhaan tahtiin, että syöminen unohtui lähes kokonaan ja mielipuolisesta ravaamisesta kului luonnollisesti kaloreita, lenkinkin kerkesin aamulla vetästä. ;)

Keskiviikkona saan taas kunnon postauksen luultavasti väsättyä, ennenkuin lähden pikkuveikan kanssa faijalle viideksi päiväksi joulua viettämään. Siellä on kyllä tietysti tietokone, mutta saa nähdä, kuinka paljon saan 'omaa aikaa' porukoilta ja täten myös aikaa postailla.

Jeps... mutta pidemmittä puheitta; se olisi sitten keskiviikkoon! Ihanaa joululomaa teille murut! Koitan postailla nyt enemmän ja pidemmin<3

<3mandy

ps. Kun oon tehnyt noita 'erikois' juttuja mm. kauneusihanteista, lihavista, julkkiksista, jne ja lisännyt niihin mun ajatuksia, niin mitä mieltä olette? Haluatteko jatkossakin mun mielipiteitä painoilmiöistä ja muita spessumpia juttuja tänne blogiin, vai onko sopivasti sekä mun elämästä, että muista jutuista?

7 kommenttia:

  1. Mun mielestä tässä blogissa on erityisen kivaa just se että täällä on sopivasti noita spessuja ja juttuja sun elämästä!:) Ainut mikä harmittaa on etten löytänyt tänne aikaisemmin!

    VastaaPoista
  2. Hei hani! Onneksi kohta saat henghähtää lomalla! Sun blogi on tosi ihana just näin. Minä tietty haluan kuulla susta ja meni sulla sitten hyvin tai hunosti, tietty mieluiten hyvin ;-) pus.

    VastaaPoista
  3. Lisää noita special juttuja! On ihana huomata etten oo ainoa joka rakastaa laihoja vartaloita tai pitää Kim Kardashianin vartaloa kamalana:)
    Hyvää joulua Mandy<3

    VastaaPoista
  4. Juu yhdyn kaikkiin noihin! Sulla hyvä blogi ja kaikkea sopivasti! =) On hauska kuulla sun mielipiteitä asioista ja julkkiksista...painosta, kauneusihanteista ym. =) Jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
  5. Sun blogis on mun suosikkeja mitä luen aina <3 Kerro niist special jutuista ja itsestäs! vaihtelua molemmat aiheet kiinnostaa :) Joo oli mulla enne kuvia blogissa mut sit äiti löys mun blogin ja tunnisti kuvista nii en halua et kukaa tuttu saa tietää mun taudin silleen pahan tekstini kautta :S

    VastaaPoista
  6. niimp. ainut mikä mut voi enään "pelastaa" on kuulemma se et mul on kyky puhua ja kirjoittaa. Pelottaa, jos en jaksa enään puhuaakkaan? Ja hei neiti, oot siellä ite älyttömän pieni. (minä tiedän !) Ja minä olen isompi :( kumpa olisikin vielä 4kg tästä pienempi. Ainakin. On vain semmoinen tunne. Jaksamisia <3pus

    VastaaPoista