keskiviikko 22. joulukuuta 2010

Viimeinen kiristys ja lähtö joulun viettoon.

Siis mä vihaan kiirettä! Eilinen päivä oli samanlaista häsläämisestä kuin maanantaina. Juoksentelin ympäri kaupunkia kuin puolukka pilussa. Mun päivä meni kutakuinkin näin.

herätys/kotihommat->pankkiin->kauppaan->laskut->KELAan-> Kaverille kattomaan sen vaavia->syömään ravintolaan-> Jouluostoksille-> mutsille -> kotiin paketoimaan lahjat ->pakkaamaan

Ei ehkä kuulosta paljolta, mutta oli tossakin hommaa yhdelle päivälle ja tälle päivälle oisi vielä niiin paljon muuta tekemistä. Oon kuitenkin tyytyväinen, koska nyt on kuitenkin joululahjat ostettu, tosin itselleni en kerinnyt ostamaan mitään. Ostan joulun jäkeen sitten UGGit. :)

Mä voin myöntää, etten oo pahemmin mikään jouluihminen. Tää kauhee kiire ja rahojen tuhlaus on vaan jotenkin niin typerää hömppää. No ainakin on hyvä syy syödä yllin kyllin kaikkea paskaa. Siitä mä muuten joulussa pidän- no ruoasta tietysti!


Siellä kaverilla käydessäni mä sain muuten yhden jutun. Tää mun kaveri, onski, on nimittäin pilannut sen luottotiedot joskus vuonna sata, ja nyt se tilailee kaikista mahdollisista paikoista ihmetavaraa, joita se sitten aina jakelee myös muille, vaikka ei edes haluaisi niitä vastaanottaa.

Mulle se antoi sellaista laihdutusruokaa 5 pakettia, jotka sisältävät keittoja, proteiinipatukoita ja smoothieita. Ei se tiedä tästä mun sh:sta mitään ja sanoinkin sille, etten tervitse, mutta kyllä mulle kieltämättä tuli aika mukava fiilis saatuani ne laihdutusruoat. Nyt kun joulu ja uusivuosi on mennyt ajattelin syödä sitten niitä ja saada siten pois pelottavat tulevaisuudessä häämöttävät joulukilot pois. Niin ja jos ette ole sattuneet tietämään, nuo laiharimössöt on vielä ihan helvetin kallita.


Nyt lähden lenkille ja hoitamaan ne tärkeät asiat! Huomenna tulee sitten paino. O-ou, toivottavasti en oo lihonut!

<3mandy



2 kommenttia:

  1. Siinäpä vasta omaperäinen lahja idea!!!! heh! Mustan silmän saisin jos jollekkin omista tuttavistani laihdutuspaketin lahjaksi antaisin! Mulle kukaan sellaista ei ikimaailmassa vois antaa, koska olen alipainoinen ja muutenkin...mutta kyllä mä sellaisen todella mieluusti vastaanottaisin jos saisin! Menee tollanen paketti enemmän käytöks kun joku tuikku tai tee! =) Koitahan relata ja saada akkuja sitten joulunpyhinä ladattua! =)

    VastaaPoista
  2. Jouluna saa herkutellla :)) Mulla on nyt mun elämäni toiset uggit. Viime vuonna oli pinkit ja nyt beiget, ne on söpöjä kenkiä, mut ne menee sillee vinolittaan ku niil kävelee :D Oon maistanu laihdutusruoista tollasta patukkaa must se ei ollu nii hyvää ku vaikka mars patukka, mut mielummi syön porkkanan ku kumpaaka niist :D Iso hali sullekki ja lämmintä joulua kamalasti, joulu on huomenna <33

    VastaaPoista