tiistai 4. tammikuuta 2011

Why do people act like pigs?

Eli siis ihmisten syömiskäyttäytymisistä. En tiedä johtuuko tää mun raivo kuvottavia ruokailutottumuksia omaavia ihmisiä kohtaan mun aamuäkäisyydestä vai ihan yleisesti ottaen mun kieroutuneesta SH mielestä, mutta tässä tulee.

No mikä sitten vituttaa?

Mulle syöminen on kuin joku helvetin pyhä rituaali. Se tehdään kotona, mielellään yksin ja hiljaa. Mulle ei missään tapauksessa saa puhua kun mä syön. Jos ja kun mä syön, mä vain ja ainoastaan syön. En keskustele, pelaa esimerkiksi pelejä, lue tai muuta vastaavaa. Siksi musta on vähintäänkin käsittämätöntä, miksi jotkut ihmiset ei osaa syödä niinsanotusti normaalisti, tarkoitan tietysti ulkonäöllisesti.

Ärsyttävimmät asiat TOP5!

1. Maiskuttaminen/ suu auki syöminen:
Ei mene mulle kyllä millään jakeluun. Mulla rupee päässä aina ihan huolella kihisemään, kun joku sortuu tähän maailman vittumaisinpaan tapaan. Eikö pöytätavat pitäisi opetella pienestä pitäen ihan kotona? Siis raivostuttavaa!!!



2. Ruoka suussa puhuminen:
Siis voisiko vittu ärsyttävämpää tapaa olla? Puheesta ei saa selvää, ällöttävä ruokamössö näkyy suussa jne. Huoh. *kylmiä väreitä*


3. Julkisilla paikoilla syöminen, varsinkin yksin:
Tää on varmaan joku mun oma ärsytyksen kohderyhmä, mutta mä en vaan tajua, että minkä takia nälkäiset ihmiset ei voi odottaa hetkeä päästäkseen kotiin ja syödäkseen siellä. Toinen vaihtoehto on tietysti syödä ennen kuin lähtee asioille. On se vitun kiva katsoa vierestä kun jengi ahmii suklaapatukoita ja karjalanpiirakoita keskellä katua. Yh.


4. Julkisissa syöminen:
Ja tää vasta vituttavaa onkin. Juuri kun on istahtanut bussiin vitun väsyneenä duunipäivän jälkeen, niin eiköhän siinä vieressä istu joku saatanan ahmatti, joka RAPISTELEE karkkipusseja ja maiskuttaa kuin mikäkin idiootti kivikaudelta. v-i-t-u-t-t-a-v-a-a!!!!


5. Ahmiminen/ ylensyönti:
Tähän syntiin syyllistyn kyllä joskus itsekin ja silloin oikeasti vihaan itseäni. Miksi ihmiset ei vaan osaa syödä normaalisti, pätee niin psyykkisesti kuin konkreettisestikin? :/

Onko teillä muilla tollasia vitutuksen kohteita? =)

<3mandy

11 kommenttia:

  1. Maiskutus on ärsyttänyt mua niin kauan kuin muistan ja tuntuu etten vain pysty hillitsemään mun ärsyyntymistä kun kuulen, että joku maiskuttaa :D
    Aamulla en kyllä tykkää jos joku tulee puhumaan kesken syönnin...

    VastaaPoista
  2. Tuttu juttu :) + kaikkein vituttavint on ku joku läski mässyttää jtn sipsipussiii kaksinkäsin bussis ♥

    VastaaPoista
  3. Kiitti kommasta <33 jep en enää laihduta pidän sen ainaki alussa 38-39 ja mitäs välii vaikka menis 40 oon silti iha samannäköne, sisälläni vaan ahdistaa sana lihonnut :S Hauska aihe tämä tekstis <3 Hei mua vituttaa ku jotku syö leipää mis on juustoo ja samalla puhuu ja sit katon sen hampaitten välii ja siel se on oksettava limajuustonpala hyi :S Ja en ymmärrä ihmisiä mil ei oo mitää itsekuria en ymmärrä miten jotku vetää joka päivä sipsii ja pizzaa hyi hyi tuntuu et kehon sisällä on vaikee olla, hiki vaan valuu niil ja punanen naama. Hyi kyllä kylmyys ja luut ja tervellisyys voittaa kaiken. Voimia sulle <3 <33

    VastaaPoista
  4. joo toi nelonen on ärsyttävin!

    VastaaPoista
  5. juu maiskutus.. huhuhu :D mut hmm.. kyllä mun mielest voi julkisella syödä :) esimmä meen iha mielellään (jos ahdistus) sallii niin syömään kavereitten knsssa ja pitämään hauskaa.. sillon se on mun melkein ainut ruoka. Mut ärsyttää välil ku joku bussis syö.. mut itekki oon sortunu bussissa syömään karkkia :) ja no se on normaalia mut ku Sh on kunnol pääl nii.. sit vituttaa joo kyllä.

    VastaaPoista
  6. kaikki aikaisemmin mainitut ärsyttää mua kans! paitsi myös noihin bussissa syöjiin kuulun. Jos mut näkee bussilla matkustavan voi 99% varmuudella sanoa mulla olevan bulimia episodi meneillään ja kiire kotiin ahmimaan! Silloin rapisee bussissa pussit ja murusia tippuu joka paikkaan,kun musta tulee huolimaton sika. Hävettää aina tollanen käyttäytyminen, koska kyllä itsekkin katselisin jos joku näin käyttäytyisi!
    ja on mulla toinenkin ongelma: En kestä että mun ruokaan kosketaan! en kestä jos joku haluaa jakaa jonkun annoksen tai maistaa/haukata mun sapuskasta...Minä en ruokaani jaa!

    VastaaPoista
  7. Suurimmat ärsytyksen kohteeni ovat juuri ihmisten pöytätavat. Vihaan yli kaiken maiskutusta, mässytystä, kyynärpäitä pöydällä, löhöävää asentoa, aseiden käyttöä väärin ja ja..

    Itse teen kyllä aika paljon tuota, että syön julkisilla paikoilla tai julkisissa. En vain näe siinä pahaa, että popsin porkkananpätkiä tai lusikoin maitorahkaa muiden nähden. Se riippuu kyllä sitten ihan ruoasta. Inhottaa katsella kyllä ihmisiä, jotka vetävät jotain epäterveellisiä mössöjä julkisesti.

    Mutta kuten sinullekin, syöminen on minulle ERITTÄIN pyhä asia. Haluan syödä kotona yksin. Kukaan ei saa nähdä.

    VastaaPoista
  8. Mua ällöttää kans eniten se, ettei osata pitää suuta kiinni silloin kun siellä on vielä ruokaa. Lisäksi ärsyttää kun ihmiset hotkii, ja alkaa sen takia sitten "nikotella".

    VastaaPoista
  9. Noi sun mainitsevat tavat on ällöttäviä! Mua niin oksetti kun edellisessä työpaikassani, todella lihava työkaverini veti kesken päivän sipsejä kirjaimellisesti käsi pussiin-pussista suuhun- ja takasin pussiin, kunnes pussi oli tyhjä. Ja siihen syömiseen ei menny kun 5min, se oli kuvottavaa!!

    VastaaPoista
  10. siis mä VIHAAN ihmisiä, jotka syö bussissa. Siis kuinka kehtaa sellaisessa suljetussa tilassa alkaa mässyttämään ja rapistelemaan... ja sitten se haju mikä sinne bussiin jää, vaikka nää mörssärit olis jo aikaa sitten noussut kyydistä, yök!

    VastaaPoista