perjantai 7. tammikuuta 2011

ärsyttää...

Mun vaaka on rikki. Se heittelee painoa viiden kilon välillä. Mua niin ärsyttää; ensin se näyttää 48 ja seuraavan kerran 53. Sitten 49 ja sitten 51kiloa ja se paino siis heittelee koko ajan. Pitäisi varmaan kokeilla vaihtaa pattereita, tai sitten suoraan ostaa uusi vaaka. No oli miten oli, nyt mua vituttaa kun en nää painoa.

Oon syönyt aika normaalisti koko viikon, enkä oo tehnyt yhtään mitään. Mun syömiset on joka päivä olleet kutakuinkin tällaiset:

päivä:jogurtti
ilta: joku lämmin ruoka + karkkia

Eilen se lämmin ruoka oli tosin pizza, mutta ainoastaan eilen. Nyt mulla on kuitenkin tosi ahdistunut olo, kun en tiedä painoa. Huomenna pidetään kaikenlisäksi mun kaverin inttiläksiäiset meillä, joten sillon tulee taas syötyä vitusti liikaa. AHDISTAVAA!

Ensi viikolla alkaa taas normaalisti kunnon liikunta ja terveellisesti syöminen. Mikä siinä on taas niin helvetin vaikeeta saada perse ylös penkistä, kun aikaa olisi vaikka muille jakaa!! Oon niin saamaton.

<3mandy

1 kommentti:

  1. Et oo saamaton, oot kaunis ja laiha <3 Mä olin eilen kännissä ja haukuin itteeni possuks ja kaikkee, nyt nolottaa mut joo D: Oot syönyt nam jogurttia <3 ja eikä karkki ees lihota oikeesti ku sokeri palaa nopeesti, mä söin vklp:na 500g karkkipussin ja paino on samassa silti :) Sun pitää tulla meille vaa'alle :D Toi on kyl kauheet ku vaaka temppuilee ja ahdistaa ku ei tiiä painoo ja sit mä en ainakaa uskalla koskaa syödä mitää jos ei tiiä paljoa painaa. Mul kesäl näytti kerran 14 kg ja nauroin ku 41 kääntää toistepäin nii lukee HI :D hihi joo :D VOIMIA <3

    VastaaPoista