keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Stylish blogger award.


Eli The Little Things- blogin pitäjä Nessa palkitsi minut tällaisella stylish blogger awardilla, Kiitos Nessa siitä!

Nyt minun pitäisi siis palkita muutama blogi samalla tittelillä ja tunnustaa itsestäni 7 random asiaa. Ensiksi tietysti nimeän blogit, joille haluan antaa tämän kunniamaininnan, jonka saa antaa enintään 15 bloggaajalle: ssecret (ssecretlife), Misshappen (misshappen), Ada ( My weight loss story), sayen (Pako Elysioniin), Marissa ( There'll be beauty from pain), tinkerhell (tinkerhell), YSL.ELLE1 (dark place...my mind) sekä lonely me (tired of this all).

Ehkä suurin syy, miksi palkitsin juuri kyseiset blogit on, että jokaista meitä yhdistää yksi ja sama asia- syömishäiriö. Jollain kummallisella tavalla kuitenkin useista bloggaajista on tullut kuin ystäviä ja useaan otteeseen jopa yksi kommentti on voinut pelastaa koko päivän, joten kiitos kaikille tuesta ja siitä, että olette olemassa! <3


Sitten ne 7 asiaa itsestäni. Voin sanoa, että joudun nämä aika keksimällä keksimään, koska te melkeinpä jo tunnette mut, mutta koitetaan.

1. Toisinaan jumppaan mitä erikoisemmissa paikoissa. Saatan alkaa tekemään vatsalihaksia tai kyykkyjä vaikkapa saunassa tai kaverin vessassa.

2. Vihaan siivoamista yli kaiken ja mun kämppä muistuttaa yleensä enemmänkin kaatopaikkaa kuin kotia. Kun siivoan, haluan yleensä unohtaa nälän tai polttaa kaloreita.

3. Saatan harrastaa J:n kanssa seksiä ihan vaan siksi, että polttaisin kaloreita.

4. Olen kokeillut/ käyttänyt lähestulkoon kaikkia muita huumeita, paitsi heroiinia.

5. Juon vähintään jokatoinen päivä alkoholia. :/

6. Vihaan kännykkää, enkä yleensä koskaan jaksa vastata siihen. Yleensä kaikki kaverit ja porukat ovatkin tästä niin ärsyttävästä tavasta mulle aivan hermona, mutta ovat jo tottuneet siihen.

7. Olen loppujen lopuksi helvetin pessimistinen, kyyninen ja sarkastinen ihminen. Uskokaa tai älkää. Niin ja loukkaannun helposti.

No siinähän ne sitten tulikin. Ei mitään kovin järisyttäviä luurankoja mun kaapista löytynyt, mutta ehkä jotain uutta tietoa teillekin.

Seuraavan kerran postailenkin vasta ensi maanantaina, koska vaihdan maisemaa muutamaksi päiväksi. (sukuloimaan ja frendin synttärit), joten koittakaahan pärjäillä pienet! <3

<3mandy

10 kommenttia:

  1. apua voi kiitos tästä ! :)) oot tärkee myös mussu <3 ehkä mä saan aikaseks tehtyä tän ;)

    VastaaPoista
  2. Eii se mitään, tiedän ton.. mutta tulle en vaan pysty puhumaan, koska sen kanssa tulee heti olo että se tekee kaiken vaan koska on pakko ja yh jjoo. :D

    Ja oii ihana, kiitos <3 Teen ihan pian tän (: Pärjäilehän sinäkin rakas ♥

    VastaaPoista
  3. Oii, kiitos kovasti murunen, tää piristi hienosti muuten aika masentavaa päivää :D
    Olet tullut mulle todella tärkeäksi, joten kiitos itsellesi että olet olemassa ;)
    Pidä hauskaa sukuloimassa ja synttäreillä! <3

    VastaaPoista
  4. kiitos mandy!<33 teistä ihanista bloggaajista on tullu mulle myös kuin ystäviä. Joka päivä mä tuun tänne katsomaan miten te pärjäätte ja mitä teille kuuluu! mä taidan tehdä tän saman nyt heti:)

    VastaaPoista
  5. Palkitsin siut Stylish Blogger Awardilla. Siul on aivan ihana blogi♥

    VastaaPoista
  6. Liityin lukijaksi ! :)

    VastaaPoista
  7. kiitos! ♥

    (vaikka minusta hieman tuntuu, että olen tällä hetkellä liian laiska tehdäkseni tämän : D)

    VastaaPoista
  8. Hei kiitos kauheesti stylish blogger award tittelistä :) Mä teen sen joku pv :) Halaus <33

    VastaaPoista
  9. Annoin sulle The Gorgeous Blogger haasteen :) Et oo hei käyny tääl 2 viiikkoon :( Kirjoittele pian kuulumisiasi! ::)<33

    VastaaPoista