perjantai 15. tammikuuta 2010

putoan.

Kiitos kaikille kommentoijille näin yhteisesti, mutta mä en ole todellakaan täydellinen. Nytkin musta tuntuu, kuin mä pursuisin joka puolelta, tosin ihan omasta syystä. Viime päivät on sanalla sanoen menny ihan päin persettä. Tai no oikeastaan eilinen. Kävin syomässä sub wayssa, kahvilla J:n kanssa, jolloin söin myös palasen juustokaukkua ( mun suurinta herkkua) ja kotona vielä nuudeleita sekä suklaata. Kalorit siis varmaan jossain taivaissa. Sen takia painokin kohosi taas eilisestä, johon aloin olla melkeinpä tyytyväisen rajalla..

paino:51,2kg

Ei siis pahemmin hurraata huudeta, kun kahden päivän pudotus on vaivaiset 100 grammaa.Ahdistaa!!!! Minkä takia mä en voi vaan jättää syömättä. Tuntuu kun mä olisin menettänyt mun motivaation kokonaan.Mä haluaisin vaan tuntea sen puhtaan ja kevyen tunteen, kun oon pitänyt muutaman päivän paaston. Sen sijaan mun keho tuntuu raskaalta ja ällöttävältä. LÄSKILTÄ!!

Eilen mä vielä ajattelin, että pidän paaston tänään, mutta kukas muu kuin minä, menin heti koulussa ruokatunnilla syömään. En onneksi syönyt kamalasti; 3 lihapullaa, yhden puolikkaan pienen perunan ja salaattia. Kalorisaldo tähän asti siis noin 300kcal. Toikin tuntuu kuitenkin jo niin mahdottoman isolta, koska oikeesti mun pitäis olla varmaan viikko putkeen syömättä, että saisin tän höllyvän löllerö olon pois.

Asiaa ei yhtään auta se, että mun kaverilla on huomenna 20 vuotis päivät. ( Tuntuu, että koko ajan jollain on synttärit..) Mun siis pitää mennä sen juhliin, mut huomenna en aio oikeesti syödä mitään siellä pippaloissa. Sanon, et mul on huono olo. Saan nimittäin ihan tarpeeks kaloreita niistä juomistakin, joita tulee taas vedettyä kurkusta alas. Tuntuu jotenkin, että kaikki mun ympärillä ois tätä laihdutusta vastaan. Matkustelua, juhlia, synttäreitä, joulu...mitä vielä? Toisaalta ehkä on ihan hyväkin, jos kerrankin koitan pudottaa tätä painoa hitaasti, koska noiden paastojen jälkeen noi kilot tuppaa tulemaan rytinällä takasin.

No joo, nyt mun pitää alotella tekemään koulujuttuja, koska huomenna ja sunnuntaina en kuitenkaan jaksa niitä enää tehdä ja tuskinpa kukaan jaksaa muutenkaan kuunnella tällasta angstausta. Edessä olisi; kaksi enkun ainetta + pitkä lehtileikkeen suomentaminen, enkun aine sekä muut läksyt. Jippii, mukava perjantai siis tiedossa.

<3Mandy

2 kommenttia:

  1. Maailma pursuu huonoja tekosyitä ylensyönnille, kaikki juhlat joita on ihan liian usein. ): Mutta kyllä niistäkin selviään! Tsemppiä ♥

    VastaaPoista
  2. Kuulostaapa kyllä todella ihanalta perjantailta.. Onneks se on menny jo :D Oot kuitenkin niin pieni että hyvinhyvin vaikea kuvitella että pursuaisit yhtään mistään!!
    <3

    VastaaPoista