tiistai 23. helmikuuta 2010

50kg :(

Vittu, vittu, vittu!!! Eilinen ei tosiaan mennyt odotetusti syömisien osalta. Tai no päivän olin syömättä, mutta illalla tuli niinsanotusti legendaarinen ahmimiskohtaus. Sain ahdattua suuhuni ison kasan makaroonilaatikkoa, salaattia, suklaalevyn, lakupatukoita, sipsiä ja kaikkea muuta mukavaa. Kalorit leijui varmaan jossain 3000 tasolla. Miksi mun piti mennä epäonnistumaan just maanantaina. Tuntuu kuin koko viikko olisi jo menetetty, vaikka tänään on vasta tiistai. Helvetti.

Nyt paino on sitten taas tasan 50kg. Toi luku tuntuu niin hirvittävältä ja isolta. Tänään en oikeesti aio pilata kaikkea. Saan syödä maximissaan 300 kalorin edstä. PISTE. Kävin mä myös aamupäivästä muutaman kilometrin kävelylenkillä, mutta en jaksanu rämpiä noissa lumikasoissa sen kauempaa, koska tuolla ulkona on aivan hirvittävä ilma. Se oli kuitenkin vähintä, mitä mä pystyin tehdä nähtyäni aamulla mun painon.

Mua ärsyttää niin suunnattomasti tää mun itsekurin puute. Miksi aina kaikki menee pilalle just kun on alkanut mennä hyvin??? Heti kun miettii, että nyt mä todellakin onnistun, niin aina tulee tää sama itkuvirsi tänne bloggeriin. No onneks toi paino ei kuitenkaan noussu mihinkään ihan pilviin. Kaikki toivo ei oo siis menetetty. vielä. Ainoo positiivinen puoli tossa eilisessä oli, että sain vihdoin ja viimein alotettua kunnolla kokeisiin lukemisen. Olin nimittäin kirjastossa lukemassa 4 tuntia hissan ylppäreihin. Tänään pitäis myös mennä sinne. Eipähän tuu ainakaan kirjastossa syötyä. Huomenna aion kertoa teille parempia uutisia painosta! :)

Toivottavasti teillä paremmin!

<3mandy

3 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon kokeisiin lukemisen aloittamisesta, itse en ole vieläkään saanut raahattua itseäni kirjojen ääreen. xD

    VastaaPoista
  2. kiitos. :) <3 olikin mukavaa välilllä kirjoittaa ILOISESTA aiheesta eikä mistään ikuisesta "olen niin läski"-aiheesta.. =/ tuo komenttikin piristi päivää. :))

    toivon et täst suhteest tulis "vuosisadan rakkaustarina", ainakin minulle. :) <3

    VastaaPoista
  3. onnea kokeeseen : ) Itse kirjoitan historian syksyllä.

    Ja onnea tuohon laihduttamiseen. Kyllä se 49kg kohta sieltä vaa'asta pilkistää :)

    VastaaPoista