maanantai 22. helmikuuta 2010

Liian tasaista ja ahdistavaa.

Oho! Mulle on tullut uusia lukijoita, vaikka oonkin ollut ihan surkea blogin pitäjä. En oo jaksanut/kerinnyt päivitellä, kun mulla on ollut tosi paljon erilaisia juttuja.. Oikeastaan aika vaikea alottaa mistään, mitä tässä muutamien päivien aikana on tapahtunu.

Viimeksihän mä kerroin niistä äikän kirjotuksista. Samana päivänä mä lähdin ihan vahingossa ryyppäämään ja se päivä meni niin vituiks, kun ikinä saattaa mennä. Mä tappelin mm. kaikkien kaa ja kun esim. tulin himaan olin samantein potkassu rapun lasin paskaks ja menny hakkaamaan kotiovea. Onneks en jäänyt kiinni, koska mulle tulis muuten varmaan 400 euron lasku siitä lasista. Riitelin sitten J:n kanssa varmaan kaks tuntia kotona ja sammuin. Vittumaisinta tossa jutussa kuitenkin on, että mä en OIKEESTI muista mitään koko illasta. No joo mutta ei siitä sen enempää, sainpahan kahen viikon morkkiksen tostakin illasta.

Toiseks mulla oli ne penkkarit ja aikaa on kulunut niihin. Ne meni kyllä ihan kivasti. Oli hauskaa sprayata niitä haalareita ja heitellä pikkusille karkkia rekoista. Ainoo vaan, että niissä lavoissa oli ihan helvetin kylmä. Onpahan noi rekka-ajelutkin vähän romantisoitu, heh.

Nyt on sitten hiihtoloma ja pitäis alkaa lukemaan niin helvetisti tuleviin kirjotuksiin. Oon vaan keskittänyt kaiken mun ajatuksista laihduttamiselle ja se tästä tekeekin niin helvetin vaikeaa. Mä en pysty ajattelemaan mitään muuta kun mun syömisiä ja liikuntaa. Oon nyt saanut pidettyä ton painon hyvin alle 50 kilon ja tällä viikolla pitäis yrittää saada painoa tippumaan lisää. Ainoo vaan, että ihmiset on alkanut jotenkin tajuamaan. Ne kyselee mun painoa ja että mitä mä oon syönyt. Mä en oikeestaan tajua, että mistä ne on keksinyt. Mä oon ollut niin varovainen ja nyt kaikki on alkanut kyselemään. Mua on alkanut jotenkin pelottamaan ja ahdistamaan tää koko homma. Mulla ei oo ketään kelle mä voisin tästä puhua, enkä mä kyllä haluakaan ketään kelle puhua. Sen mä oon kuitenkin päättänyt, että mä en tätä lopeta. Pitää vaan laihduttaa maltillisesti, niin kyllä kaikki kohta taas unohtaa kysellä, että paljon mä painan.



<3mandy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti