perjantai 12. helmikuuta 2010

Äikkä ohi..

Hei kaikille! Tästä tulee pikainen postaus, koska oon tällasella kirjaston 15 minuutin koneella. Kiireiltäni kerkiän käydä tällaisella. Joo no tänään oli siis äikän ylppärit ja oli niin maan vaikeat. Vieläkin puistattaa, kun mietin sitä koetta. Äikkä on aina ollut mulle vahva aine, mutta toi koe oli kaikkea muuta kuin helppo. Saas nähdä kuinka käy, kun saan tulokset takasin. Olikos kellään muilla tänään äikän ylppäreitä? Jos oli, niin mitenkäs meni?

No ei niistä kokeista sen enempää. Ennenkaikkea halusin tulla kertomaan, että mä oon nyt saanut pidettyä ton mun painon alle 50 kilon. Oon tosi tyytyväinen iitteeni. On se hieman tosin heitellyt, mutta tänä aamuna paino oli edelleen alle järkytysrajan.

paino:49,9kg


Nyt mä kait uskallan laittaa seuraavan ruksin tonne sivupelkkiin. HYVÄ MINÄ!! Kyllä mä pystyn tähän. Oon niin täynnä motivaatiota.


Ainoa vaan, että tän päivän syömisissä mua huolettaa ne eväät, jotka söin siellä kokeessa. Mulla oli mukana voileipä 330kcal, salmiakkirasia, josta söin muutaman karkin n.50kcal ja keksipaketti, josta söin yhden keksin 85kcal. Loput karkit ja keksit heitin roskikseen, kun se koe loppui. Yhteensä siis 465kcal jo tähän mennessä. Nyt pitää vaan koittaa olla syömättä muuta tänään, ehkä jotain ihan pientä vaan. Mä en oikeesti aio mokata tänä viikonloppuna, MÄ PYSTYN TÄHÄN!
Tsemppia kamalasti kaikille!!


<3mandy

1 kommentti:

  1. mulla oli kanssa toi koe.. oli kyl ihmeellisen vaikeet kysymykset! tai ainakin verrattuna siihen mitä me ollaan mun koulussa harjoiteltu:s noo, tuloksia odotellessa:)
    Ja kiva et oot saanu pidettyy ton painon tuolla!! ja ei toi kalorimäärä ole läheskään edes peruskulutuksen tuntumassa et nou hätä:)

    VastaaPoista