tiistai 9. helmikuuta 2010

Onnistuin.

Hauskaa, pääsen ensimmäistä kertaa moneen viikkoo kirjoittomaan, kuinka mä onnistuin. Sain kuin sainkin siis eilen pidettyä kalorit nollissa ja täänään vaakakin hymyille mulle aamulla. Mikään ei tuo samanlaista motivaatiota ja puhtia laihdutukseen kun pienemmät numerot ja peilikuva. Oikeastaan mä olin aamulla peiliin katsoessani melkein tyytyväinen. En täysin, mutta hieman kuitenkin.

paino:49,6kg


Oli todella ihana yllätys, että paino oli tippunut päivässä yli kilon vrran ja nythän mä tosiaan sain painon alle 50 kiloon. En viitti kylläkään vielä laittaa raksia tonne sivupalkkiin, koska en usko, että jaksan paastota tätä päivää ainakaan kokonaan ja pelkään, että painan taas huomenna enemmän. Tää mun hyväolo on siis hiukan kyseenalainen.


Eilinen meni ihan kivasti huolimatta siitä, että se mun kaveri pääsi sieltä sairaalasta. Juteltiin paljon ja se itkeskeli, mut oltiin kaveriporukalla liikenteessä. Ne hoitajat oli nimittäin sanonu sille, että nyt sun kannattaa lähteä ulos tyttöjen kanssa, koska oot joutunut olla suljetulla osastolla. Se sen masennus voi pahentua ( yllätys yllätys), jos se jää taas vaan yksin kotiin kyhjöttämään. Käytiin yhdessä kuppilassa pelailemassa biljardia ja lautapelejä. Samalla jouduin kyllä itsekin koetukselle, kun muut tilas pizzat ja mun oli vaan pakko sanoa, että oon syöny jo. Tuntu jotenkin hölmöltä valehdella parhaille kavereille syöneensä, kun muut valitti sitä, kuinka ei oo syöny muuta kuin appelssiinin koko päivänä. Mä en ikinä kuseta mun kavereita, mut sit valehtelenkin noin "mitättömästä" asiasta.


Muuten kuitenkin tosi hyvä fiilis pitkiin pitkiin aikoihin. Pelottaa vaan vähän noi kirjotukset perjantaina, mutta enköhän mä niistä selvii...


<3mandy

1 kommentti:

  1. Ihanaa et sä onnistut ja pääset lähemmäksi tavoitteitasi. Go girl! ~

    VastaaPoista