maanantai 8. helmikuuta 2010

Tässä sitä taas ollaan.

Viimeinen päivä koeviikosta takana, tänään vuorossa oli matikan koe. Meni niin perselleen kun olla ja voi. Samalla sain kokeet takasin. 2x Enkku 9, Äikkä 9 ja sitä matikkaahan mä en tosiaan vielä tiedä.. No joo, ihan jees meni, paremmin kuin odotin. Havahduin kuitenkin vasta tänään siihen, että perjantaina on äikän tekstitaidon ylppärikoe ja ens maanantaina enkun kuuntelukoe. Ja mä kun olin jo suunnittelemassa seuraavan viikonlopun ryyppyreissua. Tyypillistä.

Viikonloppu meni odotettua mukavammin. Se mun kaveri saapu meille illalla sieltä jyväskylästä ja vietettiin ihan kiva ilta. Jostain kumman syystä mua ei tehnyt mieli vetää mitään perseitä, joten ei tullut juotuakaan kuin vaivaiset viisi tuoppia. Edistystä näkyvissä mun juomisessa. Syötyä tuli kuitenkin taas niin liikaa ja paino nousi. Ei pahasti, mutta vähän. Puntari näytti aamulla 50,8kg. Sama vanha ärsyttävä oravanpyörä jatkuu. Hetkittäin musta tosiaan tuntuu, että musta ei oikeasti ole tähän. Jokin kuitenkin pakottaa mut jatkamaan vaan laihduttamista. Ja toisaalta minkähän takia mä nyt rupeaisin syömään normaalisti ja lihoamaan, kun oon itteni kanssa tapellu jo näinkin kauan. Ihan sama.

Nyt mä aion kuitenkin TOSISSANI alottaa tän alusta. Kyllä mä pystyn tähän. Tää päivä on ainakin sujunut ihan hyvin. Kaloreitä kertynyt pyöreät nolla, tosin on tässä kyllä vielä päivää jäljellä. Pakko yrittää jaksaa.

Mulla ois oikeesti nyt niin paljon kerrottavaa, mutta mä en vaan ehdi tarinoida niitä nyt. Tästä postauksesta tulis muutenkin varmaan kahen metrin pituinen, jos mä kaiken yhellä kertaa selittäisin. No nyt mulla on kuitenkin kova kiire. Pitää nimittäin lähteä hakemaan kaveria sairaalasta. Se joutu sinne torstai iltana, koska oli koittanut tehä itsarin viiltämällä kurkun auki ja syömällä kolmen levyn verran pameja + edellisenä iltana se oli vetänyt suonensisäisiä. Nään sen nyt ekaa kertaa ton illan jälkeen. Selitän myöhemmin hieman yksityiskohtia. Jepp, jos mulla ei ole sen suurempia ongelmia kaverit kyllä varmistaa että mun stressitaso pysyy korkealla. Ironista.

<3Mandy

1 kommentti:

  1. Mulla tuntuu välillä samoin, et onkohan musta tähän ollenkaan. Kun aina vaan sama oravanpyörä. Tänään on kyllä mennyt ihan hyvin, kalorit on pyöreä nolla mullakin.
    Tosin nukuin pommiin, enkä sit enää viitsinyt lähteä kouluun.

    VastaaPoista