sunnuntai 7. maaliskuuta 2010

Huoh..


Kuten oottekin ehkä saattanut huomata, mun postaukset tulee aina noin 6-8 aikaan aamulla. Syynä se,että mä en osaa enää edes nukkua. Tänään mulla oli hieman parempi päivä. Kävin mutsilla ja J asensi sinne jotkut uudet pc ohjelmat. Sain meikattua ja siistiydyttyäkin. Huomaamattani oli ollut käymättä suihkussa melkein viikon. Minä, aina niin itsestään huolehtiva pissaliisa.

Tässä taitaa olla nyt pari päivää kirjoitustaukoa, joten kerron nyt muutaman päivän syömiset.

lauantai: SUKLLAATA liikaa,siis aivan liikaa. Kaloreita varmaan 900kcal, kaupan valmis lihakeitto(90kcal)
=990kaloria. Toi tuntuu aivan mielettömältä, joten tän päivän eli sunnuntain pidin paaston. Se on nyt sääntö mulle. Jos mä failaan, pidän rangaistuspaaston, vaikka olisi kuinka nälkä. Ihan oikein tällaiselle ahmatille!!!Hyvänä uutisena voin kuitenkin kertoa, että paino ei ole noussut. Itseasiassa se on laskenut 100gramaa.

paino:47,8kg

Oon tohon omalla tavallaan ihan tyytyväinen, koska ton suklaa-ahmimiskohtauksen jälkeen ois voinut odottaa jotain paljon kamalampaa. Tolla painolla mun BMI on nimittäin 16.5, joka tuli moulle totaalisena yllärinä. Se ei vaan riitä.

Mun suurempana ongelmana on kuitenkin nyt tää mun unettomuus. Oon ottanut kaksi 30mg opamaxia ja yhen kympin diapamin, mutta uni ei tule. Nyt on tosiaan jotain hullusti. Onneksi ne tulokset sieltä sairaalasta tulee huomenna.
Pitää mutenkin varata aika omalle lääkärille, koska ei noi virolais lääkärit osaa mitään. HUOM!! En yleistä, enkä ole rasisti. Sain vain niin helvetin paskaa palvelua.

Ehkä huomenna paremmin...

<3mandy

4 kommenttia:

  1. Itsekin kärsin unettomuudesta vaikka Melatoniinin pitäisi saada mut nukkumaa. Ja sen määräsi mullekin virolaislääkäri.. Ihan jees nainen muuten mutta eihän se osannut kunnolla suomea eikä näköjään määrätä lääkkeitäkään. -.-''

    Jaksamisia sinulle!

    VastaaPoista
  2. Bmi 16.5 on todella vähän! :o

    Onko sulla muita lääkkeitä kuin noita rauhottavia? Itse syön ketipinoria (halvempi version seroquelista) joka ei ole varsinainen unilääke vaan unta parantava. Se on mun pelastus! "Oikeat" unilääkkeet kyllä tainnuttaa hyvin uneen mutta ainakin itse heräsin sitten jo parin tunnin päästä...

    Kannattaa kysyä lääkäriltä tosta ketipinorista!

    VastaaPoista
  3. ketipinori antaa nopeen vaikutuksen, mulla on molempia (:
    oot muuten tosi laiha <3

    VastaaPoista
  4. Kiitos kommenteista murut.

    hanna: pitää mennä puhumaan tosta uni jutusta omalle lääkärille ja menen NYT HETI tekemään sen uuden sähköpostin!!<3

    riggae: Hyvä tietää. Jonkun mielestä saatan olla laiha. Omasta mielestä en tarpeeksi :)

    VastaaPoista