maanantai 8. maaliskuuta 2010

I don`t wanna eat!


Mun piti saada tänään ne tulokset sieltä lääkäristä ja mulla oli soittoaika sinne klo: 14-15.00. Mä taidan olla jotenkin typerä, mutta mä luulin, että ne soittaa mulle sieltä. No eipä tietenkään soittanut, vaan mun olis pitänyt soittaa sinne itse. No mä heräsin tänään vasta puol kuuden aikaan illalla, joten en enää kerinny selvittämään niitä tuloksia. Sen siitä saa, kun menee 9 aikaan aamulla nukkumaan.

Ruokapuoli meni eilen ihan niinkuin sanoin eli pidin paaston. Vaaka oli luojan kiitos mun puolella.

paino:47,4kg

Nyt mun suurin mietintä kuitenkin on, että jatkanko mä paastoa vai syönkö ehkä pari sataa kaloria tänään. Mä en tosiaan vielä tiedä. Miksi syödä jos ei halua, eikä ole nälkä?? En oo kuitenkaan vielä päättänyt mitään, joten kertoilen sitten myöhemmin. Nyt oon mennyt vaan kahvin ja veden voimalla. :)

Mua kuitenkin harmittaa tosi paljon, koska sain äsken J:n kanssa kauheen riidan aikaiseksi, enkä edes tiedä miten. Sain vain jotkut kummalliset kilarit, vaikka se ei edes tehnyt mitään. J on siitä ihana, että vaikka mä sanoisin tai tekisin mitä, se ei ikinä suutu. Se ei oo koskaan sanonut mua edes idiootiksi ja sen takia mä tunnenkin itseni tosi paskaksi. Mitä mä sille suutun? Eihän tää J:n vika ole. Nyt se lähti sitten vaan menee himasta.

Lopuksi: HYVÄÄ NAISTEN PÄIVÄÄ KAIKILLE RAKKAAT!!! Pitäkää itseänne hyvänä!! Ja hei vastailkaas nopeasti tohon kyselyyn! =)

<3mandy

1 kommentti:

  1. Ihanaa kuulla että olen poikkeus! Mahtavaa saada susta lukija :)

    Tsemppihaleja<3

    VastaaPoista