perjantai 5. maaliskuuta 2010

Olenhan hereillä?


Eilen olin tosiaan vähän sekavissa mielentiloissa, kun postailin tänne. Totta puhuen mä en edes muistanut puoliakaan, mitä mä tänne olin kirjoitellut. Tarkistin tossa kirjoitusvirheitä ja ihan hyvin mä olin saanut ne kuitenkin korjailtua. Mulle oli muuten btw tosi ihana yllätys teijän tsemppikommentit ja toiseks mulle on tullut myös muutama uusi lukija. Kiitos teille. Toisaalta tää lukijamäärä tekee mut surulliseksi. Tuskinpa vain kukatahansa lukee tällasisia blogeja ihan huvin vuoksi. Mä en pysty edes kuvitella, että kuinka moni muu kuin minä potee samanlaista ahdistusta ja masennusta tälläkin hetkellä. Surullista, mutta totta.

Tää päivä mulla on mennyt kokonaan nukkuessa. Heräsin vasta seitsemän aikaan illalla, tosin aamulla olin ehkä 5 minuuttia valveilla. Oon mä syönytkin hiukan; yhden jogurtin (90kcal), leivän (n.150kcal) ja muutaman pastillin (n.50kcal). Yhteensä siis 290kaloria. Toi ei kuulosta laisinkaan pahalta, mutta musta tuntuu, että jo noi olis vitusti liikaa. Heti kun mä syön jotain saan kuin jonkin mielettömän ahdistuskohtauksen. Silloin aamulla kuin olin hetken hereillä, olin tyytyväinen mun painoon. edes hetkellisesti.

paino:47,9kg

Nyt kun mä oon vaan juonut ja syönyt noi mitkä kerroin on paino noussu muutaman sata grammaa, joka tuntuu aivan sietämättömältä. Mä tiedän, että ne on vaan nesteitä, mutta mua ei vaan huvittais edes juoda enää, koska tiedän, että paino nousee. Mutta enhän mä sitä voi lopettaa kyllä mä sen ymmärrän. Ainoa vaan, että mä en halua lihota, no matter what!!!

Tuli tässä mieleen, että mun blogin "synttärit" on kohta. Tarkalleen ottaen kait 13.3. Ajattelin tehdä silloin jonkinlaisen erityispostauksen. Ehkä kysymyspostauksen tai uuden kuvapostauksen. Mitä mieltä olette, mitä haluaisitte?? Ehdotelkaa jotain, jos jaksatte.

<3mandy

2 kommenttia:

  1. Voi sinua, koita jaksaa. En yhtään tiedä mitä muuta voisin sanoa, pärjäile. ♥

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos pieni, kyllä se tästä taas lähtee..enemmin tai myöhemmin.

    VastaaPoista