tiistai 30. maaliskuuta 2010

Ihana aamu.

Niinkuin jo varmaan otsikosta huomaa, mun päivä on alkanut kerrankin yllättävän hyvin. Noh, eilinen meni niinkuin suunnittelin. En syönyt mitään, join vaan muutaman kupin kahvia ja tän aamun paino oli taas kohdallaan.

paino:46,4kg

Olin oikeesti tosi yllättynyt. Se kaks kiloa, joka tuli viikonlopun aikana on poissa. Tiedän kyllä, et suurin osa siitä painosta oli varmaan nesteitä, mut jokatapauksessa HYVÄ MINÄ!! Nyt pitäis jaksaa olla vielä tää päivä syömättä, niin huomenna voi sit taas syödä jotakin.

Mä oon muuten lähdössä pääsiäislomaks mun mummille. Ihanaa päästä pois täältä kaupunginhulinasta ja mennä landelle. Mä oon muutenkin luvannut mennä käymään siellä joka kesä, mut aina mulla on ollut jotain "parempaa" tekemistä. Todellisuudessa viikko siellä metsänkeskellä on aina ollut liian pitkä aika. Nyt mä sit päätin lähtee mutsin mukaan sinne. Ainoo vaan, et mua vähän ahdistaa tää reissu, koska mummi kuitenkin tuputtaa koko ajan kaikkee ruokaa. Se on sellanen perus pulla mummo. Noh, onneks siellä on paljon metsää, jossa voin sit lenkkeillä jos tulee syötyä liikaa.

Nyt mun pitää siis koittaa olla tää viikko mahdollisimman vähillä kaloreilla, et voin sit siellä syödä suht normaalisti.

<3Mandy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti