torstai 1. huhtikuuta 2010

I`m not done yet.


Mulla on taas ollut tosi vaihteleva mieliala tän kaiken suhteen. Välillä musta tuntuu, etten mä vaan jaksa tätä laihduttamista ja muuta. Sillon mulla on itseasiassa ihan hyvä olo, mut hetken päästä mä kuitenkin muutan mieleni. Mä katon itteeni ja nään uusia ja uusia kohtia, joissa on vielä ylimäärästä. En mä edes tiedä, koska mä oon valmis. Nythän mä oon jo laihduttanut sen 10 kiloa, enkä oo vieläkään tyytyväinen. Koska mä sit olen?

Viimeset pari päivää oon syönyt vähän sitä sun tätä. (en pitänyt sitä toista 0 päivää) Siitä johtuen painoa laskenut vaivaiset 100grammaa. Surkeaa. Huomenna on kaikenlisäks lähtö sinne landelle ja voin vaan kuvitella kuinka mä pilaan viikonlopun aikana kaiken. Ahdistaa. Tekis mieli vaan soittaa mutsille ja sanoo, etten lähe mukaan, mut en mä oikeesti niin kehtaa tehdä. Eikä mulla ole edes mitään järkevää kirjotettavaa.

Ensiviikkoon sitten. Pitäkää mulle peukkuja, eteen lihois 1000 kiloo!! <3

<3mandy

2 kommenttia:

  1. tsemppii ja oikein paljon voimia <3 halaus <3 :)

    VastaaPoista
  2. Sä et ole yhtään tyytyväisempi itteesi vaikka laihtuisit vielä toiset 10kg. Se itseinho tulee jostain ihan muualta. Kunpa sä pääsisit eroon tosta sua nakertavasta loisesta.

    Tsemppiä<3

    VastaaPoista