torstai 4. maaliskuuta 2010

Kiitos kaikki!


Mä luulen, etten mä kohta enää jaksa. Mä oon niin loppu, rikki ja hajalla. Tästä ei tuu mitään. Kävin tänään siellä psykoterapeutilla ja se sano, että tästä tule tosi pitkä projekti. En tosiaan pysty kirjottamaan tänä vuonna ylioppilaaks, tai siis keväänä. Miksi tää ongelma on syönyt mut kokonaan? Tänhän piti olla koko ajan hallinnassa!! eikö? Auttakaa mua rakkaat, nyt mä tarviin teitä enemmän kuin koskaan!!1 Mitä mä teen?? Auttakaa!!!

Oon tänään syöny kaks 15mg opamaxii ja yhen femman pamin... Sit oon juonu kaikkee, mitä baarikaapista löytyy. Kaverin kanssa kävin myös paikallisessa bupissa. Syöny oon kaks alpro soya joghurtia yht. 180kcal ja pari sulkaa rakeista( ehkä noin 49kcal.) Yhteensä siis noin 229+ kaikki muut alkoholit.Kaikki on niin pilalla... vittu, musta tuntuu oikeesti, etten mä jaksa enää kauaa! Mitä mun pitäis tehdä. Sanokaa edes jotain. Onko millään mitään väliä?

Tiedättekös mitä?? Mä itkin tänään ensimmäistä kertaa noin kolmeen vuoteen. Vain pari kyyneltä, mutta silti. Ehkä mun muuri todellakin rupeaa aukeamaan. Ehkä. Mä tosissaan toivon niin. Oon vaan tukahduttanut mun tunteet lääkkeillä ja viinalla. Kaiken lisäksi mä avauduin mun lapsuudenystävälle tänään. Kaikesta. Tosiaan ihan kaikesta. En tiedä teinkö kännipäissäni virheen, mutta edistysaskel sekin. Ja älkää missään nimessä luulko, että lopetan laihdutuksen!! <3>

paino:48,3kg


Mä oikeesti välitän teistä bloggaajista tosi paljon, uskokaa tai älkää!! Kiitos teijän tuesta, nyt mä sitä tarvitsen!!!<3333>



Ps. Anteeksi kirjoitus virheet. Oon koittanut tarkistaa tän sata kertaa... mut ei näytä onnistuvan..

Pss. Kuunelkaa tää biisi.. Mew - snow brigade
Toi on mulle niin tärkee kappale. Toivottavasti tekin rakastutte siihen!!!!<3

11 kommenttia:

  1. Mä en osaa muuta sanoa kuin, että paljon voimia ja tsemppiä! Sä selviit tästä ja koita vaan jaksaa pieni<3

    VastaaPoista
  2. Kyllä sä jaksat ja pärjäät! se vaatii paljon työtä mut it's worth it ♥ Halirutistuksia ! ♥

    VastaaPoista
  3. Voi kun olet pikkuinen, mäkin haluan olla noin pieni.

    Mä en oo hyvä neuvomaan näissä asioissa. Ehkä se joskus hyvä, että ihmisen suojamuuri kaatuu, jos yrittää vain pitää kaiken pahan olon sisällä. Silloin voi saada apua.

    VOIMIA!♥

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. sä kysyit multa muistanko mä ku sä alotit tän blogin. kyllä mä todellaki muistan. sä oot ollu yks niistä joitten kanssa me ollaa kasvettu tähän, koettu onnistumiset ja epäonnistumiset, tsempattu ja lohdutettu, keksitty dieettejä ja jeltu muita neuvoja, päädytty lääkäreiden käsii. mä en mitenkää vois unohtaa ku alotit tän blogin. sä oot tärkee mulle ja nii on tää blogiki<3 jaksat varmasti vielä eteenpäin. en haluu antaa neuvoja laihdutuksen lopettamisesta ja jatkamisesta, ite me ne päätökset kuitenki tehdään. tsemppiä hirrrrmusti<3

    VastaaPoista
  6. tsemppiä tosi paljon. tekisi mieli haudata sut halauksiin. <3 Kyllä sä selviät!

    ja toi kappale.. ihana<3

    VastaaPoista
  7. ihana biisi, mä uskon että onnistut <3 ja kun on pohjalla, voiko muuttuu paskemmaks? sä selviit, susta tulee voimakas ja itsevarma, mä uskon siihen (:

    VastaaPoista
  8. Alotin juuri lukemaan sun blogia. En osaa tässä vaiheessa sanoa muuta kuin Voimia<3

    VastaaPoista
  9. Osaisimpa neuvoa sinua edes jotenkin.
    Yritä syödä enemmän. mitä minä olen tähän sanomaan, muuta kuin että voimia ihan tosi paljon! <3

    VastaaPoista
  10. riggae: kiitos tuesta, kyllä tää tästä vielä lähtee, kun pää alkaa selvitä! :)

    VastaaPoista
  11. Toi Mewin biisi on aivan ihana! Oon diggaillu Mewiä monta vuotta, enkä saa tarpeekseni.

    VastaaPoista