keskiviikko 3. maaliskuuta 2010

Vittu, mä pilasin kaiken.


Tää on ihan kauheeta. Oon mennyt pilaamaan kaiken!!!! Olin unohtanut mun tukihenkilötapaamiset tän vuoden puolella ja se tuli eilen käymään meillä, kun mä vihdoin ja viimein soitin sille.Mä olin aika sekavassa mielentilassa ja se halus viedä mut lääkäriin.

Siellä lekurissa oli sellanen tyhmä virolainen lääkäri, joka ei kuunnellut mua yhtään. Se määräs mulle 15mg opamaxit ahdistukseen (jotka ei tuu auttamaan vittuakaan, koska oon tottunut pameihin ja tennareihin) ja mittas mun verenpaineen. Sain siihen sitten verenpainelääkkeet kaupanpäälle, koska mun verenpaine oli koholla. Outoa meininkiä. En oo ikinä kuullut, että jos 18 vuotias on ylirasittunut, niin sille määrättäis verenpainelääkkeet. Sitten mä jouduin verikokeisiin, jossa otettiin kaikenmaailman testit. Se lekuri oli puolestaan tosi kiva, mut rupes jotain hölisee,etää oon liian laiha ja kuiva, eikä multa meina saada otettua sitä verikoetta. Ne tiedot tulee sitten ens maanantaina.

Mulle määrättiin viikon sairasloma ja musta tuntuu, etten voi mennä kouluun koko loppu keväänä. Mua oikeesti harmittaa tosi paljon. Mä olisin niin halunnut valmistua tänä keväänä ja nyt se siirtyykin syksyyn. Vittu, kaikki on pilalla!!!Ainoo lohtu on, etten oo syöny tässä pariin päivään kuin muutaman jogurtin ja olen siis laihtunut.

paino:48,3kg

Saan tonne sivupalkin laitaan uuden raksin, jee! Mua vaan pelottaa, et tääkin ilo viedään multa kohta pois. Se lääkäri nimittäin uteli mun "hoikkuutta" , mutta sanoin, että stressin takia, blaa blaa blaa. Kai se usko.Mä oikeesti toivon niin. huomenna mulla on joku psykiatri juttu, en ees oo varma, et mikä. Pitää vaan nyt yrittää pysyä rauhallisena.

<3mandy

2 kommenttia:

  1. Harmi jos et valmistukkaan vielä... Mutta mikä kiire valmiissa maailmassa! :) Lepäilet ehdottomasti jos siihen on tarvetta. Ja ethän sä mitään oo pilannu. Höpöhöpö.

    VastaaPoista
  2. Tosi kurjaa toi että valmitut vasta syksyllä, mutta toisaalta se saatta ehkä olla ihan hyvä en tiiä. Jos sillon ois vaikka enemmän voimia jne...toivottavasti saat niitä kerättyä nyt viikon lomalla! :)

    VastaaPoista