torstai 29. huhtikuuta 2010

Älä tee kompromisseja itsesi kanssa.Sinulla on vain itsesi.

Ajattelin aikasemmin, että kirjoitan vasta lääkärin jälkeen, mutta olin herätessäni niin onnellinen, että päätinkin kirjoittaa jo nyt. Eilinen meni kerrankin odotusten mukaan; ekaks 45min salilla, ja sen jälkeen menin sellaselle ohjatulle kuntopyöräilytunnille. Se oli todella rankkaa ja hikoilin siellä kuin joku pieni valas, mutta loppuun mä sen kuitenkin jaksoin. Syömisetkin puolestaan meni just niinku ajattelin.

-puuro 120kcal
-raejuusto 0,3% 130kcal
=250

Eilen tuli kyllä taas vaihteeks tissuteltuu kotona, mistä tuli sitten luonnollisesti noita lisäkaloreita ja aionkin lopettaa tollasen turhan kaloreiden litkimisen. Olin kuitenkin senverran huppelissa, että olin pakottanut J:n vessaan syömään sämpylää, etten vahingossakaan ota haukkua siitä. Pyysin mä sit kyl J:ltä anteeks, kun se palasi sieltä vessasta naama norsunvituilla!:D( Oon kamala!)

Paino oli laskenut eilisestä taas kilon, eli nyt oon saanut tyylikkäästii pudotettuu noi viikonlopun kilot pois ja oon niin happy happy happy. Mua ei pysäytä taas mikään. Tai no saa nyt nähän mitä siellä lääkärissä tapahtuu..

<3mandy

5 kommenttia:

  1. Onnistumisen tunne on kyllä parhain mahdollinen <3

    VastaaPoista
  2. voi kiitos (:
    sulla on mennyt tosi hyvin! kumpa itekin pystyisin taas syömään tommoisia minimääriä, kyllä mä siihen tähtään.
    p.s. näin sun kuvat tuolta aiemmasta postauksesta. sä olet i h a n a n laiha! ♥

    VastaaPoista
  3. Toi sämpylä juttu oli kyl iha paras.
    Hienoa et oot onnistunut tiputtamaan viikonlopun kilot ja olet happy.

    Kiitos kommentista
    Ihana et joku pitää kun kirjottelen sekavia romaaneja tonne blogiin.
    Valitettavasti tällä säällä en kyllä korkkareita jalkaani laita. Mutta sää sanoit sen niin hyvin et kuhan saan pikku hiljaa totuteltua niin kyl pyrin yrittää pitää useemmin. Ku kerran kesäki tulee kohta. Ois kiva pitää synttäreillä korkkareita, mutta on luvattu tommosta vesi,räntä moska sadetta tänne meillepäin. Enkä usko että se vajaassa viikossa mihinkään muuttuu se tiedote. :(
    Jaksuja! ^^

    VastaaPoista