keskiviikko 28. huhtikuuta 2010

Parempi päivä :)

Niinkuin mä sanoin, koitan piristyä loppuviikkoa kohti ja niinhän mä piristyin. Tänään asiat näyttää jo huomattavasti valoisimmalta kuin eilen. Se eilinen psykiatri käynti meni tosi kivasti, kun sain taas vähän purkaa mun mielialoja. Sain hoidettua kaikki asiat, jotka mun pitikin, mut salille en kyllä jaksanut mennä. Syömiset puolestaan meni ihan kivasti; 2 purkkii tonnikalaa eli 350kcal. Vaihteeks mä kuitenkin join muutaman iltapaukun, mut en koskaan jaksa laskee niistä kaloreita. No anyway vaaka näytti eiliseen verrattuna tänään paljon kivemmalta.

paino:47kg

Eilen mä sain kuitenkin jo 11 aikaan unta ja heräsin tänään jo 12 maissa, kun mun tukihenkilä tuli käymään. Juteltiin aika kauan mun huomisesta lääkärikäynnistä, joka mua oikeestaan jännittää aika paljon. Kertoilen siitä vaikka huomenna, että miten meni (pakko herätä sinne). Nyt meen suihkuun ja sen jälkeen lähden salille hikoilemaan ;)

<3mandy

1 kommentti: