perjantai 30. huhtikuuta 2010

Joskus sitä huomaa, että pienet asiat ovatkin isoja.

Tästä tulee varmaan suhtkoht pitkä postaus, koska mulla on kerrankin jotain asiaa, joka ei oo pelkkää valitusta. Noooo, ensinnäkin kävin eilen siellä lääkärillä. Se ei kyllä osannut mua mitenkään auttaa; uusi mun reseptin, selitti kuinka mun pitäis painaa vähintään 53kg ja laitto lähetteen jonohkin syömishäiriöpaikkaan. Sit se mittas ja punnitsi mut ja arvatkaapas mitä!!!? Mä oon kasvanu. Oon nyt 172,5cm pitkä. Toihan tarkottaa siis sitä, että mun BMI laskee. Outoa, mä kun oon luullu, että oon aina ollut 170cm.

Sitten yksi toinen kiva juttu. Yks mun koulukaveri oli eilen mun luona kyläilemässä ja sit ovikello soi. Siellä oli KUKKALÄHETTI, joka toi mulle ihanan paketin ruusuja ja kortin. Mun oli pakko ottaa niistä kukista kuva ja laittaa tänne teidänkin ihailtavaks, koska olin tosi liikuttunut.
Siinä kortissa luki ihana runo, jonka mun ystävä oli kirjoittanut mulle,laitan senkin nyt tänne;

Kun tuuli sinua yrittää viedä ajatuksineen,
yritän hidastaa vauhtiasi.
Kun maailman pahuus avaa silmiään sinulle,
tulen tielle pahuuden silmien eteen.
Kun kipu iskee sinuun,
huuda korvaani osa siitä kivusta.
Kun ihminen erehtyväinen saa mielesi alakuloiseksi,
siirrä alakulo sivuun, ja
katso minua silmiin.

Kun asiat eivät suju,
kun kädet eivät riitä,
anna osa työstä minulle
Kymmenen vuotta ja monta tulevaa kymmentä vuotta.
Saat luvan maistaa sen.
Sinä kultainen ystäväni, enkelini,
Rakastan sinua ylikaiken.

Rakkaudella, A

Eikös ollut aika huimaava juttu?? En oo ikinä ennen saanut mitään kukkia ovelle. Oon aina tyyliin luullu,että tollasta tapahtuu vaan jenkkileffoissa, haha. Olin tosi onnellinen.

Sitten vielä niihin syömisasioihin. Eiliset kalorit kerty siis raejuustosta 130kcal ja muutamasta karkista 156kcal (Noi karkit laskin kiloklubista). Yhteensä siis 286kcal. Urheillu en, paitsi tein käsitreenin ilalla 5 kilon painoilla ja venyttelin joku 15 minuuttia.

Tänään lähdenkin sitten hyvillä mielin 46 kiloisena vapun viettoon. Ollaan menossa yhelle kaverille ja sieltä varmaan johki baariin. Turha nyt aamusta suunnitella ihan älyttömästi.

HAUSKAA JA TAPAHTUMARIKASTA VAPPUA KAIKILLE!!!<33

<3Mandy



4 kommenttia:

  1. onneks olkoon "uudesta" bmistä. :)
    sä syöt niin uskomattoman ihanan vähän. <3
    hyvää vappua ja ihania ruusuja!

    VastaaPoista
  2. OI ihania kukkia <3 ihana runa. Hyväää vappuu sullekkiii !

    VastaaPoista
  3. voi, oot oikeest ihan äärettömän laiha :SS

    VastaaPoista