perjantai 2. huhtikuuta 2010

Fuck you you backstabbing liar!!

Aaaaaaaargh!!!!! Mä oon niin vihanen!!!!! Mä en pääsekkään sinne landelle. Mun mutsin sisko peru viimetunneilla. Se on sellanen vitun sekakäyttäjä-narkkari-juoppo, jonka piti olla "kuivilla". Meijän piti siis lähtee sen miehen kyydillä ja se soitti eilen illalla mun mutsille, ettei se suostukaan lähtee. Mua niin ärsyttää. Se mun mummi on jo yli 80-vuotias ja se on tosi huonossa kunnossa. Se joutuu käyttämään sellasta sokeiden keppii, kun sil on näkö niin huono ja se on muutenkin jo tosi sairas. Mä olisin niin halunnut nähä sen, mut sit toi kamapää peruu viimehetkellä koko reissun. VITTU!!!

Nyt oonki sit koko pääsiäisloman himassa. Edes tän päivän aamupaino ei saanut mua hyvälle tuulelle.

paino:45,7kg

Jotenkin mä itseasiassa salaa toivoin, että pääsen sinne. Sillon mun ois ollut pakko syödä, mut nyt mulla ei oo mitään syytä. No ehkä parempi näin.

<3Mandy

3 kommenttia:

  1. Sä varmaan jollain sun terveellä puolella toivoit, että saat syödä, siinä ei ole mitään pahaa, päinvastoin, se oisi sulle hyväksi. Koska sä ansaitset ruokaa, vaikka et sitä itse ymmärräkään. Voimahali!

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti sä pääset ens kerralla sen luo :)
    Niin, ja lisäsin itseni lukijaksi!

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä sulle! < 3 on toi kyllä aika törkeetä perua. Eipä taida sun äidin sisko paljon välittää mummusta. Toivotaan että pääset lähiaikoina katsomaan mummua! p.s sulla on ihana blogi! :)

    VastaaPoista