sunnuntai 4. huhtikuuta 2010

I am sick & tired of beinig sick & tired!


Pääsiäislomat on kohta ohi ja mitä mä olen tehnyt? Tissutellut yksin kotona, vaikka kaikki mun kaverit on ollut yhdessä viihteellä ja pitänyt hauskaa. Mä en vaan jaksa tehdä enää yhtään mitään. Istun himassa, otan pari pamia ja juon paukkuja. Siinä on ollut mun muutaman päivän saavutukset. Mua ei tee mieli syödä, mua ei tee mieli urheilla, mua ei tee mieli laihduttaa. Yksinkertaisesti sanottu mä oon niin vitun täynnä mun elämää. Mä en jaksa tätä itsesäälipaskaa, mitä mä kokoajan käyn mun pään sisällä. Mä oon niin vitun kyllästynyt kaikkeen.

Mun on pakko ryhdistäytyä, mutten tiedä miten.

<3mandy

2 kommenttia:

  1. jaksa kulta yrittää vielä<3 ei se haittaa vaikkei aina sais nii paljo aikaa. mäki vaa kulutan päiviäni ei-mihinkää. ja toho viime postaksee, sä saat syödä vaikka siihen ei ois mitää pakkoa. vaikeetahan se varmasti on mutta sulla on lupa ja oikeus ja velvollisuus ja käsky multa. tsemiä pikkunen<3

    tulipas sarkastinen salasananvahvistussana (tai mikä onkaa). unglad.

    VastaaPoista
  2. Ei hei oo ihme että sulla menee nyt huonosti, oot antanu kaikkes ja enemmän, mutta yritä jaksaa, sulla on paikka täs maailmassa jota et saa luovuttaa. Sä oot jo niin lähellä! Voimia kulta!♥

    VastaaPoista