sunnuntai 11. huhtikuuta 2010

Kevään lenkkikausi avattu.


Kiitos kaikille ihanista tsemppavista kommenteista. Ne tosiaan toi thinspoa tähän mun niin angsti-läski-ahdistus valitukseen. Nyt en oo tosin uskaltanu käydä vaa`alla, koska viime viikko meni tosiaan niin päin helvettiä, kun olla ja voi. Veikkaan, että paino on siinä 47-49 kg:n välillä (?). Toisin sanoen vitusti liikaa. Huomenna mä kuitenkin aion mennä käymään vaa`alla ja kerron sitten kuinka homman laita on.

Tänään oon kuitenkin ottanu itteeni niskasta kiinni ja lähdin kevään ensimmäiselle lenkille. Noin 8km tuolla tuli käppäiltyä/ hölkkailtyä ja huomaa kyllä kuinka mulla on kunto huonontunu. No sille ei voi mitään, koska aion taas alkaa urheilemaan ihan kunnolla. Huomenna teen ittelleni uuden treeniohjelman ja rupeen käymään taas kunnolla salilla ja jumpissa. Mulla on nyt tavotteena saada kesäks 43-44 kiloa ja oon nyt todella tosissani. Motivaatio on taas 100% back!!!

<3mandy>

4 kommenttia:

  1. Onnistut :) ja hienoo et jaksoit lähtee lenkil, pikkuhiljaa se kunto taas kohoaa!! :)

    VastaaPoista
  2. kuulostaa hyvält suunnitelmalt,tsemppiä paljon! :)

    VastaaPoista
  3. äää oot iha epiksen laiha

    VastaaPoista
  4. anonyymi: kiitos, mutta en mä oo todellakaan vielä tarpeeks laiha! :D

    VastaaPoista