maanantai 3. toukokuuta 2010

Vappu meni, toukokuu tuli.

Tosta mun vapusta mä en aio kuitenkaan ruveta mitenkään enemmän puimaan asioita. A. Olin ihan vitun naamat B. Tappelin J: kanssa LIIKAA ja C. Meinasin tehdä jurripäissäni jotain ihan helvetin tyhmää.Tollanen perussetti ja varmaan aika monet on jo touttunut siihen millanen kusipää-riidanhaistaja mä olen 5 promillen humalassa, joten antaa olla. Mun paino on vähän noussu ton vappuviikonlopun jäljiltä, mut tosiaankin aika vähän:

paino:46,5kg

Mä olin ihan varma tänään aamulla, et mun paino ois noussu ainakin 2 kiloo, mut oon mä osannu kuitenkin jotenkin pitää noi kalorit kurissa. Niin ja kävinhän mä eilen tosiaan 8km lenkillä.

Tänään mulla ei oo ohjelmassa mitään kummempia. Oon nyt lähössä solkkuun keverin kanssa, sen jälkeen nään yhtä toista kaveria ja sit mun pitäis mennä vielä auttamaan pikkuveljeä kokeisiin lukemisessa. Että sellasta. Vaikka tää päivä onkin tällanen rentoutumispäivä, niin älkää luulko, ettei mulla olis kunnon treeni ohjelmaa loppuviikoks. Siitä enemmän huomenna.

Mitens teidän vaput meni??:D

<3Mandy

3 kommenttia:

  1. Vappu meni päin peetä, join liikaa. 8DDD Luulin että painan vapun jälkeen 100kg enemmän ku olin syönytkin varmaan miljoona munkkia (!!!!) mutta päinvastoin: se oli laskenu!

    VastaaPoista
  2. mun pitäis taas "aloittaa" liikunta, kun en osaston jälkeen oo liikkunut lähes yhtään.
    kiitos muuten tosta treeniohjelman mainitsemisesta, sain idean <3
    mikäs oon muuten saikku? :) en oo sellasesta ennen kuullutkaan...

    VastaaPoista
  3. Kiitos, sä olet niin ihana ja pieni <3 Tsemppiä!
    Mulla meni vappu kans sellasessa pienessä humalassa ja käveltyä tuli niin paljon, että painokin laski.

    VastaaPoista