keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

Morkkis.


Noo, se mun eilinen terassikäynti ei sitten jäänyt yhteen, vaan menin ostamaan ittelleni 5 light siideriä ja himassa oli vielä kirkkaita jäljellä. Vedin siinä sitten hillittömät perseet ja J katto vierestä. Tapeltiin ihan kunnolla ja itkin varmaan kolme tuntia putkeen. Siks toi eilinenkin tyhjentävä postaus, jota en edes aamulla muistanut.Toi viina vaan nousee päähän kuin häkä, jos ei oo syönyt samana päivänä, mutta toisaalta kännissä en jaksa syödä. Monimutkaista.

Muuten eilinen meni oikein lostavasti, kun nähtiin sen mun kaverin kaa pitkästä aikaan. Painokin on laskusuunnassa, joka onkin ihan hyvä, mutta nyt mun on pakko ottaa taas muutaman päivän loma tästä blogista.

Ensiviikkoon<3

<3mandy

Ps. Poistin 09- vuoden blogitekstit. En vaan pysty muistella,että mikä mut on tähän ajanut.

6 kommenttia:

  1. Kiitti kommentista, mä toivoisin, että sä pystyisit parantumaan koska sh ei oo kauheen kiva kaveri. Oot nyt jo ihan älyttömän pieni, ei sun tarvii enää pienentyä :) Tsemppiä, voimia ja sen sellasta <3

    VastaaPoista
  2. Säkin olet varmasti kaunis, vaikka en sun kuvaa olekaan nähnyt. Mutta koita parantua sairaudesta ja yritä elää tätä yhtä ja ainoaa elämää täysillä nauttien :)

    VastaaPoista
  3. Heii laitoin blogini vain lukijoille, haluaisin sut tietenkin vielä lukijaks, jos vaan sua kiinnostaa?

    dontleaveme@suomi24.fi <laita tuohon sun BLOGIN SÄHKÖPOSTI, nii pystyt ain kirjautuu lukee mun blogia tms :)

    VastaaPoista
  4. olen elossa. :D en oo vaa kerenny ja jaksanu ja muista päivitellä elämäni tapahtumia. =/ ihanaa että joku vielä jaksaa muistaa blogiani. :D

    VastaaPoista
  5. Saanko kysyä, mutta mikä pakonomainen tarve sulla on laihduttaa?

    VastaaPoista
  6. Saat kysyä, mutta en mä osaa tohon oikeens mitään vastata. Joku ruuvi on päässyt vähän löystymään tuolta yläkerrasta:D

    VastaaPoista