keskiviikko 7. huhtikuuta 2010

Parempi viikko.


Niinkuin jo varmaan otsikosta huomaa, mulla on ollut tällä viikolla parempi olla. Ei, mä en ole laihtunut. Itseasiassa mä olen syönyt suht koht normaalisti ja paino on pysynyt lähes samana. Aamulla:

paino:46.5kg

Tänään on tullut kuitenkin syötyä kaikennäköistä ja nyt yöllinen läskiahdistus piinaa. En jaksa nyt tänne luetella, mitä kaikkea oon itteeni ahdannu, mutta liikaa on kuitenkin tullut syötyä. Nyt mä en kuitenkaan edes halua ajatella asiaa, koska niinkuin jo aluksi sanoin, mulla on ollut hyvä alkuviikko takana. Eilen lähdin melko aikasin näkemään mun kaveria ja tänään menin yhden toisen frendin kanssa shoppailemaan. Mukaan tarttui farkkupaita- ja takki. En tiedä, oonko edes ikinä maininnu, että oon ihan kauhee shoppailu/vaatefriikki. Mun on PAKKO päästä ostoksille edes kerran viikossa ja tuhlaan yleensä viimesetkin roposet uusiin kuteisiin. Mun kaveritkin aina ihmettelee mun älyttömiä kenkä-, laukku- ja vaatekokoelmia.

No joo, asiasta kattilaan, mua kuitenkin pelottaa ihan tajuttomasti toi huominen aamupaino. Nyt en saa edes unta, vaikka oon ottanut 2 unilääkettä, joten ajattelin tulla postailemaan tällaisen ei-mitään-asiaa postauksen.

Öitä<3

<3Mandy

1 kommentti:

  1. Joo, kusipää mikä kusipää, vaihtaa muijaa lennossa eikä kerro mitään..

    VastaaPoista